Hallo voetbalvrienden,

Afgelopen weken nog niet aan toegekomen, maar bij deze wil ik namens jeugdcommissie met deze slotmail toch nog even terugblikken op dit prachtige seizoen. Afgelopen week (kenmerkend voor het gehele seizoen) hebben we het seizoen op een mooie manier kunnen afsluiten met een geslaagde slotweek, waarin we een amusante en plezierige wedstrijd tussen jeugdleiders/ouders en JO19 op dinsdag hadden en een zeer gezellige en drukbezochte slotdag.
Deze fantastische slotdag bestond uit leuke ouder/kind wedstrijden, een spannend hutspottoernooi, een geweldige wedstrijd (ihkv 85-jarig jubileum) tussen oud Fc Groningen en een mix van oud en huidig 1e elftal Middelstum en daarna nog een spetterend slotfeest.
Tijdens de ouder/kind wedstrijden hebben we ook op een goede manier afscheid kunnen nemen van de afzwaaiende trainer Jan-Pieter Westing (hij gaat zijn grotere ambities najagen bij sv Winsum, waar we hem natuurlijk veel succes toewensen) en de stoppende leider Jeroen Knol en trainster Derian Heerema. Ze worden natuurlijk allemaal zeer bedankt voor hun geweldige inzet de afgelopen jaren.

Afgelopen week zijn we ook nog hard aan de slag geweest om alles qua indeling (leiding en spelers) voor komend seizoen rond te krijgen. Dit is eigenlijk prima gelukt met uitzondering van de meisjes, omdat daar onverwacht ondanks een clinic van Frank deze week toch een groot aantal van de oudere meiden gaat stoppen. Een MO15 (elftal) is daarom zeker niet haalbaar, dus wellicht dat we daar nog voor een MO13 (8-tal) kunnen gaan, maar dat zal de tijd leren. Voor de rest zijn eigenlijk alle indelingen wel rond en zijn we blij ook weer een groot aantal leiders/trainers te kunnen verwelkomen.

Gezien het feit dat de eerste bekerwedstrijd voor alle (jeugd)teams gepland staat op zaterdag 31 augustus, lijkt het handig om uiterlijk de laatste week van augustus met de training te starten, maar daar komen we later nog wel op terug. Tenslotte willen we alle jeugdleiders, trainers en iedereen echt hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan dit mooie seizoen 2018/2019. Zonder jullie enorme hulp en arbeid was dit allemaal niet mogelijk geweest.

En verder wensen we iedereen natuurlijk een prettige en welverdiende vakantie toe, zodat we komend seizoen weer opgeladen en met veel energie en enthousiasme kunnen starten en tot een net zo’n mooi seizoen maken als de afgelopen versie.

Namens de jeugdcommissie: Frank, Krijno, Jan-Mark en Frans