Na de jaarwisseling zullen er enkele veranderingen worden doorgevoerd in de kantine van de Hippolytushal. Om verwarring en discussies te voorkomen stellen wij jullie hier graag van op de hoogte.

Koffiehoek
In het nieuwe jaar zullen we de koffiehoek anders gaan inrichten, permanent zal er een koffiecontainer komen te staan. Verder zal er op zaterdagmiddag tijdens wedstrijden van het 1e een tweede koffiepunt gemaakt worden, deze zal worden bediend door de harde kern supporters. Hier is voor gekozen om de druk op de koffieverkoop te verlichten tijdens de rust.

Bier tijdens competitie wedstrijden
Om aan de regels van de KNVB te voldoen is besloten om tot 16:15 uur alle dranken uit te schenken in plastic bekers (behalve AA, Red Bull, Chaudfontaine). Er zal worden gekeken naar een passend formaat waar alle dranken in uitgeschonken kunnen worden.

Laatste ronde
Vanaf heden kan om 10 voor 6 de laatste ronde worden ingeluid door middel van een handbel. Bezoekers hebben dan tot 5 voor 6 de mogelijkheid om te bestellen, hierbij wordt het niet toegestaan om nog grote hoeveelheden af te nemen. Dit geldt ook voor de dinsdag- en donderdag avond.

Openingstijden
Vanaf 2 februari zullen de gebruikelijke openingstijden weer gelden, deze zien er als volgt uit:
Dinsdag: 19:00 uur tot 23:00 uur, laatste ronde 22:50 uur, bar dicht om 22:55 uur
Donderdag: 19:00 uur tot 23:00 uur, laatste ronde 22:50 uur, bar dicht om 22:55 uur
Zaterdag: 08:00 uur tot 18:00 uur, laatste ronde 17:50 uur, bar dicht om 17:55 uur
Andere dagen gaan in overleg met de stichting of ondergetekenden.

In het nieuwe jaar staan er ook een aantal evenementen op het programma:
02 februari 2019: MGV turntoernooi (verdere info volgt in 2019)
16 februari 2019: Feest georganiseerd door het 1e en 2e van vv Middelstum
02 maart 2019: Optreden muziekvereniging Concordia (verdere info volgt in 2019)
09 maart 2019: Lustrum dag 85 jaar VV Middelstum (verdere info volgt in 2019)
11 mei 2019: Themafeest voorjaar aansluitend aan Middelstum 1 – De Fivel 1 (verdere info volgt in 2019)
15 juni 2019: Slotdag VV Middelstum
22 juni 2019: Judo toernooi met seizoen afsluiting
06 juli 2019: MGV Demo’s met seizoen afsluiting

Prijzen
In de loop van januari zullen er nieuwe prijzen worden gehanteerd, om de overschakeling zo goed mogelijk te laten verlopen het verzoek om de prijzen op de kassa aan te houden.

Verder wil wij jullie via deze weg bedanken voor jullie bezoek afgelopen jaar. Natuurlijk wensen wij jullie een fijne jaarwisseling toe. En zie we jullie graag volgend jaar weer!

Met vriendelijke groet,
Miranda, Marjan, Diane, Suzanne, Lindsey, Randy, David (Stuurgroep Kantine)