Ook in deze onzekere tijden zijn er toch weer wat nieuwtjes met betrekking tot de sponsoring.
Zoals u vorige keer hebt kunnen lezen, zijn veruit de meeste sponsoren onze club trouw gebleven, waarvoor onze hartelijk dank natuurlijk. Zonder sponsoren geen voetbalclub.

Er zijn wel weer twee nieuwe bordsponsoren te weten :
1. PLATEN Duurzame Technieken uit Ter Apel, telefoon 0599-850355. Dit bedrijf met een dikke 40 personeelsleden verzorgt de installatie, het onderhoud enz., van allerlei energieproducten. Denk hierbij aan warmtepompen, zonnepanelen en zonneboilers. Bertran Platen was in onze sporthal voor de zonnepanelen die op onze sporthal liggen.
Hij reageerde zeer spontaan op een eventueel sponsorschap. Later heb ik hem gemaild en gevraagd of hij inderdaad sponsor wilde worden en dat wilde hij dus. Het bord wordt momenteel gefabriceerd. Bertran, welkom bij onze club. Wil je wat weten over bovenstaande technieken schroom niet om te bellen of te mailen.
2. VASZLOVSZKY uit Winsum, telefoon 0595-444400. Ikzelf dacht dat dit alleen een fotozaak is, maar dat is dus niet waar. Buiten camera’s en alle toebehoren kun je daar ook terecht voor een nieuwe mobiele telefoon. Je wordt zeer deskundig door Bram den Hollander en zijn personeel geholpen.
De hoogte van de prijs van dergelijke apparatuur wijkt niet af van de grote zaken. Zeer de moeite waard als u een nieuw mobieltje wilt, om daar even langs te gaan en je te oriënteren. Bram, ook welkom bij onze mooie voetbalclub. Zijn bord komt er ook aan.

SCHUIT TRANSPORT gaat stoppen als sponsor. Zij zijn al jarenlang, ik denk zelfs als één van de eersten, sponsor van onze club geweest. Hartstikke bedankt hiervoor, super.

WIJ WENSEN IEDEREEN PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN VOORSPOEDIG EN GEZOND 2021 TOE.
Hopelijk gaan wij weer normale tijden tegemoet en kunnen we ons weer aan het voetballen kijken wagen.

Namens de sponsorcommissie,

Adri de Lange