Groningen Seaports heeft een actie om verenigingen financieel te ondersteunen. Op 14 september was er een havendag in Delfzijl. Verenigingen in de regio kregen de gelegenheid om mee te helpen met opruimen van de haven, in ruil voor een sponsorbijdrage. Er zou een delegatie van onze vereniging heengaan maar deze was op het laatste moment verhinderd. Echter door dit mooie opruimevenement in deze nieuwsbrief op te nemen, ontvangen wij alsnog een bijdrage. Hartstikke fijn!

Ook Plus Tuitman doet een positieve duit in het zakje van de verenigingen in ons dorp. Dus ook die van onze voetbalvereniging. Als klant kunt bij de boodschappen sparen voor sponsorpunten en deze doneren. Doet u ook mee? De actie loopt van half september tot half november.

Hieronder de nieuwtjes met betrekking tot het sponsorgebeuren. Zoals elk jaar waren dit jaar weer enkele tientallen bedrijven, die door ons als sponsorcommissie bezocht moesten worden. De sponsorcommissie is uitgebreid met Jeroen Boomsma, al verbonden aan onze mooie voetbalclub en bij iedereen wel bekend vermoeden wij, die het een uitdaging vond c.q. vindt om van deze commissie deel uit te maken. Welkom Jeroen.

Wij hebben als club in deze voetballoze tijden toch weer twee nieuwe sponsoren gevonden, te weten:
• ALL-SEASONS aan de Delleweg (naast autobedrijf Jager), waar je veel zaken kunt aanschaffen: bloemen, planten, leuke dingen voor in huis en heel leuke en moderne mode. Veel mensen zullen dit niet weten, maar ga gewoon eens een keer kijken en misschien is er iets voor U bij. Annemarie Jager van ALL-SEASONS is door ons als club benaderd of zij bloemen en dergelijke voor ons club wilde leveren. Dat was geen probleem, dus we hebben een nieuwe bloemenleverancier en dit keer in Middelstum zelf. Wel zo handig. Annemarie is sponsor van onze club geworden, bedankt en welkom Annemarie.
• TANDEM VORMGEVING en BOUWADVIES B.V. uit Loppersum. Dit bedrijf, mede eigendom van Rob Sleurink, oud voorzitter van o.a. de voetbalclub Loppersum en bij vele mensen bekend veronderstellen wij, is een nieuwe bordsponsor van onze club. Het bedrijf heeft een uitstekende naam op het gebied van het bouwen, ontwerpen, begeleiden van de bouw, enz.enz. Het heeft zelfs in de Ommelander Courant gestaan, waarbij aardbeving betrokkenen het bedrijf bedankten voor de goede zorg en begeleiding. Mocht men dus advies nodig hebben, denk even aan TANDEM. Rob, bedankt voor het vertrouwen in onze club en welkom.

Verder hebben veel bedrijven hun sponsering verlengd. Wij zijn hen heel dankbaar hiervoor, want zonder sponsoren geen voetbal club. Zij, die hebben verlengd:
ALBERT HEIJN, eetcafé BROUWERS, GROENEVELD (T. van der Laan), JAHECO te Bedum (tuinmachines en fietsen), LUMINOXX, PLUS supermarkt te Middelstum, SLAGERIJ ZUIDHOF te Bedum, LAMBECK/HARMS notarissen te Groningen, EXPERT JANSEN te Uithuizen, SIEME.nl en DIJKEMA AGRISERVICE, nu in Stitswerd. Verder zijn we nog met diverse bedrijven in gesprek over een verlenging.

Wij adviseren onze supporters om bij “onze” sponsoren te kopen, want zij steunen ons als club. Nogmaals bedankt.

De volgende keer krijgt U een verder overzicht van de sponsoren. Nu hopen we op een spannende voetbalcompetitie, die gewoon kan worden afgemaakt. Hopelijk met een prijs voor ons VLAGGENSCHIP.

Namens de sponsorcommissie: Jaap Vriesema, Jeroen Boomsma en Adri de Lange