De laatste maanden hebben wij, Jeroen Boomsma, Jaap Vriesema en ondergetekende het behoorlijk druk gehad met het benaderen van de huidige sponsoren, om te polsen of ze hun contract met VV Middelstum willen verlengen. Daarnaast zijn we druk bezig geweest met het werven van nieuwe sponsoren, om te kijken of ze zich aan onze mooie club willen verbinden.

Hieronder het resultaat van onze bemoeienissen. Ondanks de moeilijke achterliggende periode m.b.t. de corona hebben wij toch weer enige nieuwe sponsoren bereid gevonden om onze club te gaan steunen en wel:

Chris Slager Makelaardij uit Bedum
Inmiddels zit Chris Slager Makelaardij alweer vele jaren gevestigd aan de Molenweg in Bedum. Velen zullen de groen-zwarte Te Koop borden met het duidelijke logo al wel eens bij een woning hebben zien staan. Chris Slager Makelaardij is een enthousiast makelaarskantoor welke sterk verbonden is met het Groninger Hogeland en brengt ruim 20 jaar ervaring met zich mee in de woningmakelaardij. Ze zijn zowel actief in de regio als in de stad Groningen. Wij zijn dan ook blij dat we dit kantoor hebben mogen verbinden aan de club.

Van der Laan Handelsonderneming (Waterbouw, Grondwerk, Tuinaanleg)
Het bedrijf van Rick van der Laan is voor vele werkzaamheden in te schakelen. Het bedrijf beschikt inmiddels over veel eigen machines en is daardoor van vele markten thuis. Mocht je een nieuwe beschoeiing willen of grondwerk hebben waar bijvoorbeeld een kraan bij nodig is, dan ben je bij de gebroeders Van der Laan Handelsonderneming aan het goede adres. Ze zullen tevens een nieuwe loopbrug maken achter het 2e veld, zodat alle ballen die onnodig in de sloot of in het weiland zijn terecht gekomen, ook weer opgehaald kunnen worden.

Fysio2Fit uit Winsum
De fysio waar men heen kan gaan om lichamelijk en geestelijk fit te worden en die spelers van onze vereniging kan helpen met eventuele blessures. Fysio2Fit is een bedrijf waar je voor vele dingen terecht kunt, denk hierbij niet alleen aan fysiotherapie, maar ook o.a. manuele therapie, dry needling, echotherapie en medical taping. Raadpleeg gerust eens hun website of bel voor meer informatie. Ook liggen er flyers verspreid op ons sportcomplex.

PLANB van de ons aller bekende Bé Schollema uit Middelstum
Mocht men bijvoorbeeld aardbevingsproblematiek hebben, denk dan eens aan hem. Voor projecten, strategie en de uiteindelijke realisatie hiervan! Bé, Bert Koster en Eling Zuidhof hebben het 4e elftal van nieuwe trainingsjassen voorzien. Martijn de Vries van @VAIS energiesubsidies maakte het feest compleet door nieuwe trainingsbroeken te schenken. Een mooi gebaar van de mannen. Zij zijn nu misschien wel het best geklede elftal van onze vereniging. Tja, het is niet anders met zo’n ploeg.

POOL PIPING
Het bedrijf van de ons allemaal bekende Matthijs POOL uit Middelstum. Hij wilde graag onze club sponsoren, dit omdat hij goede herinneringen heeft aan de club, waar hij regelmatig klaverjast en in het verleden voetbalde. Hij vindt dat onze club een voorbeeld is voor iets, dat het dorp bij elkaar houdt en waar men altijd terecht kan. Matthijs bedankt en welkom bij onze club.

Mooi rijtje boven, nietwaar. Super voor onze club en ook voor het vertrouwen dat men ons geeft. Wij hebben inmiddels acht borden naar De Print in Winsum gebracht. Er komen allemaal nieuwe reclamestickers op. Jan Henk Hazekamp, ja die van de fietsen, heeft ons hierbij geholpen. Zonder de (stille) sponsoren geen club.

Verder de sponsoren die hebben verlengd :
BAKKERIJ POST, die gelukkig in Middelstum blijft. Mooie winkel trouwens. DISCO-n-ACTION van Peter Zuidhof, E-VENTIVE van Eling Zuidhof, Groenvoorziening VAN DER WERFF uit Bedum, GROENEVELD ADMINISTRATIE & ADVIES van Tiemen van der Laan, TAXI UVO uit Uithuizermeeden, FYSIOTHERAPIE DEN OMMELANDEN uit Middelstum (Gezondheidsplein) en Makelaardij BRUINTJES & KEURENTJES uit Winsum. Geweldig dat men onze club blijft steunen. Allemaal bedankt daarvoor.

Ook zijn er sponsoren die (tijdelijk) stoppen. VITA NOVA is een van hen. Mark Willem en Evelien zijn jarenlang trouwe sponsor geweest. Om diverse, begrijpelijke redenen, hebben ze aangegeven de sponsoring met onze vereniging (even) stop te zetten. We willen hen hartelijk danken voor de jarenlange sponsoring van onze club!

Ook zijn er nog enkele gesprekken gaande met potentiële nieuwe sponsoren. Hopelijk daarover meer in de volgende nieuwsbrief.

Op het moment van het schrijven van dit overzicht, zitten we weer met strenge maatregelen i.v.m. de coronapandemie. Hopelijk zijn deze na een aantal weken van de baan. We moeten er niet aan denken, dat de competities definitief stil komen te liggen. Tegen de tijd dat u weer op ons sportpark mag komen, kunt u ook genieten van nieuwe vitrages in onze kantine. Mede mogelijk gemaakt door een gulle gift van onze Club van 50!

De sponsorcommissie, Jaap Vriesema, Jeroen Boomsma en Adri de Lange