Binnenkort zullen Jaap Vriesema en Adri de Lange afzwaaien als sponsorcommissieleden. Beiden hebben deze functie jarenlang met veel inzet en plezier vervuld met als gevolg veel nieuwe sponsoren en een recordbedrag aan inkomsten. De lat werd dus hoog gelegd. Namens de club willen we beide mannen dan ook heel hartelijk bedanken voor al hun inzet voor deze commissie. Het is fijn om te weten dat met Jeroen Boomsma en de gebroeders Schollema (Pieter en Bé) de opvolgers vroegtijdig zijn binnengehaald!

Onze voetballers van 45+, of door henzelf JO-60 genoemd, zijn in het nieuw gestoken. Ze hebben dit seizoen nieuwe tenue’s gekregen. Hiervoor hebben ze een tweetal ‘interne’ sponsoren weten te strikken, namelijk @Vaiz van speler Martijn De Vries en Heemstra Montage- en onderhoudsbedrijf van speler Gert Heemstra. De heren van 45+ staan er weer mooi gekleed op, daar kan het dus niet aan liggen. Dank sponsoren voor de nieuwe tenue’s!