Zoals in de vorige nieuwsbrief al genoemd, is de sponsorcommissie de laatste tijd erg druk met het verlengen van sponsorcontracten en het werven van nieuwe sponsoren. Het bestuur heeft met behulp van de nodige klussers ervoor gezorgd dat we een compleet nieuw ophangsysteem hebben gekregen voor de borden. Aan ons nu om te zorgen dat het ook vol blijft rondom het hoofdveld en uiteindelijk ook bij het kunstgrasveld. Iedereen heeft er natuurlijk baat bij dat we voldoende sponsoren hebben. Zo kunnen we de contributie laag houden en kunnen we blijven investeren in de club. We hebben komend jaar een 90-jarig bestaan te vieren. Maar uiteindelijk moet dat ook eens een 150-jarig bestaan worden natuurlijk. Aan iedereen dus om hier voor te zorgen.

Er zijn nog vele gesprekken gaande met sponsoren. Maar er zijn ook al vele contracten verlengd. Hier zijn we als club erg blij mee. We zijn onze sponsoren erg dankbaar dat ze zich aan de club willen (blijven) verbinden!

De volgende sponsoren hebben weer verlengd:

Naast de sponsoren die verlengd hebben, zijn er ook weer nieuwe sponsoren bij gekomen waaronder enige ‘stille’. Deze sponsoren willen de club wel een warm hart toedragen maar hoeven daar verder geen tegenprestatie voor, ook daar zijn we hartstikke blij mee natuurlijk! Ook hebben we nieuwe zichtbare sponsoren, welke volgend jaar op een bord zichtbaar zullen zijn rondom de velden:

• Haan Totaalbouw
    Binnen VV Middelstum is Haan Totaalbouw vanaf komend seizoen nieuwe sponsor. Het bouwbedrijf is gevestigd in Overschild en staat voor professionaliteit en passie. Of het nu gaat om een kleine renovatie of een totale verbouwing van een woning of boerderij, Haan Totaalbouw kan u overal mee van dienst zijn. Mocht u opzoek zijn naar een aannemer? Neem dan gerust eens contact op met Haan Totaalbouw of kijk voor meer informatie op: haantotaalbouw.nl.
  • Het Vleesgilde
    “Uw vertrouwen is onze trots” is de slogan van Het Vleesgilde. Ook zij zijn nieuwe sponsor geworden van onze vereniging. Het bedrijf uit Assen, waar o.a. één van onze leden werkzaam is, levert sinds enkele maanden heerlijke gehaktballen bij ons op het complex. Het Vleesgilde is een horecagroothandel voor vlees en vleeswaren en maar liefst meer dan 25 jaar actief. Ze leveren producten aan vele bedrijven in geheel Noord-Nederland. Mocht u nieuwsgierig zijn geworden waar onze heerlijke gehaktballen vandaan komen en wilt u weten wat ze eventueel voor u kunnen betekenen? Neem dan eens een kijkje op de website vleesgilde.nl.

Onze sponsor Noorderlicht Reclame uit Uithuizermeeden zal komende maanden druk bezig gaan om bestaande borden welke aan vervanging toe zijn, te vervangen en de nieuwe sponsoren toe te voegen aan ons bordensysteem. In de volgende nieuwsbrief melden wij ons weer met (hopelijk) nog meer sponsornieuws.

Aan alle (nieuwe) sponsoren: hartelijk dank! Wij wensen u allemaal een hele fijne en welverdiende vakantie.

Henk Medema
Pieter Schollema