In de laatste nieuwsbrief in juli 2023 hebben wij een update gegeven van de vele sponsoren die weer het vertrouwen in onze club hebben uitgesproken en hun contract verlengd hebben. Ook hebben we toen een aantal nieuwe sponsoren uitgelicht. Inmiddels heeft Noorderlicht Reclame er voor gezorgd dat vele borden van de verlengde en nieuwe sponsoren inmiddels klaar zijn. In goede samenwerking met onze vrijwilligers, hangen veel borden al rondom onze velden. Een aantal borden wordt binnenkort nog vervangen.

Ook in de zomerstop hebben we niet stil gezeten en zijn we weer druk bezig geweest met de laatste verlengingen. Daarvan bij deze een update. Alle sponsoren; hartelijk dank dat jullie onze club weer willen steunen komende jaren!

De volgende sponsoren hebben weer verlengd:

Ook hebben we er weer een nieuwe sponsor bij gekregen, waar we erg blij mee zijn en ook nog uit eigen dorp:

Glazenwasbedrijf Dick Zwart

Het glazenwasbedrijf in Middelstum en omstreken. Het bedrijf is sinds 2010 werkzaam in het noorden van de provincie Groningen. Ze verrichten werkzaamheden voor particulieren, bedrijven en instellingen. Daarbij moet u denken aan uiteraard glasbewassing, telescoopbewassing voor bijvoorbeeld dakkapellen, anti-spin behandeling, het reinigen en waxen van kunststof kozijnen, deuren en gevelbekleding en het leeghalen en blijven controleren van dakgoten.

Het uitgangspunt van Dick Zwart is een tevreden klant en het bieden van vakkundig werk en uitstekende service en kwaliteit. Daar staat Dick voor!

Voor meer informatie kun u contact opnemen met Dick: 06-12876569 of via www.glazenwasbedrijf-dickzwart.nl

Aan alle (nieuwe) sponsoren: hartelijk dank! Mocht u dit nou lezen en nog geen sponsor zijn, vraag gerust naar de mogelijkheden bij onderstaande personen.

Namens de sponsorcommissie: Jeroen Boomsma,Be Schollema, Pieter Schollema