Zoals gebruikelijk zijn de laatste sponsoren bezocht en hen is gevraagd of zij hun sponsorcontract willen verlengen. Wij hebben als club een zeer grote en vooral vaste sponsorclub. Dit jaar is er ook veel gebeurd met betrekking tot de sponsoring. Het eerste elftal, het tweede elftal en de complete staf zijn voorzien van nieuwe kleding. Dit wordt betaald uit de sponsorovereenkomsten met de diverse bedrijven, waarvoor wij als club ook heel dankbaar zijn. De laatste bijeenkomst met onder andere de sponsoren, waar scheidsrechter Bas Nijhuis bij was uitgenodigd, verliep met een lach en een traan. Er waren diverse sponsoren aanwezig, hartstikke mooi natuurlijk.
Er zijn ook weer contracten verlengd. Garagebedrijf SCHIPPER uit Roodeschool heeft voor onbepaalde tijd verlengd, super!! Ook schildersbedrijf Bauke Woudstra uit ons mooie dorp heeft verlengd. Echt geweldig, dat de bedrijven onze club een warm hart toedragen.
Toch vallen er ook bedrijven weg. De Rabobank doet geen reclame meer via borden. Zij hebben een andere manier gevonden om clubs te kunnen sponsoren. Het bestuur gaat kijken of wij als club daar ook gebruik van kunnen maken. Wordt derhalve vervolgd.
Alles met alles, 2018 is een goed jaar geweest. Wij gaan er volgend jaar weer tegenaan. Wij zijn in onderhandeling met een bedrijf uit Bedum, die via onze club zijn naamsbekendheid wil vergroten. Januari krijgen wij bericht, afwachten dus. Het ziet er wel goed uit.

Voor alle sponsoren, prettige feestdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2019.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange