Er zijn toch alweer positieve ontwikkelingen op het gebied van de sponsoring. MEEKRO B.V uit Noordbroek is een nieuwe bordsponsor voor minimaal drie jaar. Dit bedrijf maakt, verkoopt en plaatst lichtgewicht schoorstenen. Zoals bekend hebben zij momenteel heel veel werk op het Hogeland. Zij kunnen  schoorstenen fabriceren zoals u het maar wilt hebben. Kijk anders even op hun site. Deze sponsor is aangebracht door een van onze andere sponsoren. Mocht u ook een tip voor ons hebben, geef dan gerust een seintje.

DICK NORG, Smederij en Tuintechniek uit Baflo, is onze tweede nieuwe bordsponsor. Dick heeft onze veegmachine geleverd. Mocht u op dat gebied iets nodig zijn, dan kan ik u van harte naar Dick Norg doorverwijzen. Hij heeft heel veel voor een aantrekkelijk prijs. Ook hij heeft een mooie site, dus kijk even. Beide bedrijven welkom bij onze club en we gaan voor een goede en langdurige samenwerking.

Verder moet ik de CLUB VAN 50 bedanken. Misschien is het u al opgevallen. De planten in de kantine zijn allemaal nieuw. Het ziet er weer erg gelikt uit. Zij hebben onze nieuwe en echte planten (geen kunst dus) betaald. Om te waarborgen dat de planten blijven leven, heeft Jan Meijer (harde kern lid)  aangeboden om de planten water te geven. Een mooie geste van Jan. Nu kunnen wij er vanop aan dat de planten een lang leven zijn beschoren.

Wij zijn in onderhandeling met een bedrijf uit Bedum, die via onze club zijn naamsbekendheid wil vergroten. Deze eventuele sponsor heeft nog niet positief gereageerd, maar houdt het in beraad. We wachten rustig af.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange