In deze tijd van het jaar is er niet veel nieuws op sponsorgebied. Het derde elftal speelt al in de nieuwe tenues van Super Stucer en Steakhouse De Kleine Munt, van respectievelijk de gebroeders Van der Laan en Pieter Klaver.
Ook heeft een autobedrijf uit Bedum, Cars4all, een wedstrijdbal aangeboden. Theo van Alst, de eigenaar van dit bedrijf, heeft kennis aan onze Bart Poortinga. Bart heeft Theo kunnen overhalen om deze bal aan te bieden. Cars4all is een autobedrijf, maar doet veel meer. Onder andere onderhoud aan caravans. Ook ontwerpt en maakt hij campers. Dus een zeer veelzijdig bedrijf. Ga eens kijken op de site van hem, www.cars4all.nl. Theo namens de club bedankt voor deze mooie geste.
Het 45+ team heeft ook nieuwe kleding gekregen, namelijk van hun sponsoren Eling Zuidhof (E-ventive) en Sieme Gerrijts (Sieme.nl). Het gaat om nieuwe jassen. Klasse mannen! Alle elftallen en teams lopen er heel goed en netjes bij. Wij kunnen ons overal met trots laten zien!

Namens de sponsorcommissie,

Adri de Lange