Dit jaar zijn maar liefst veertig sponsoren aan de beurt om hun contract te verlengen. Zij zullen zoals het er nu naar uitziet later dit jaar benaderd worden met de vraag of ze door willen gaan met de sponsoring. Sowieso wensen wij al onze sponsoren natuurlijk heel veel sterkte toe in deze moeilijke en onzekere tijden. De oproep: ‘Koop Lokaal’ kunnen wij alleen maar van harte onderschrijven. Denk bij uw inkopen aan al onze trouwe sponsoren!

Petra Klinkhamer van Pedicure Petra Klinkhamer heeft aan onze club een mooie en uitgebreide verzorgingskoffer aangeboden waarvoor hartelijk dank!

Misschien heeft u ze al op het sportcomplex zien staan, twee gloednieuwe doelen. Beschikbaar gesteld door Luminoxx van Frederik Nienhuis en eerste elftalbegeleider Peter Anema van Anema Potetoes. Ook daarvoor natuurlijk onze hartelijke dank!

Het contract is nog niet ondertekend maar Feestverhuur Groningen heeft zich als nieuwe sponsor aan onze club verbonden. Wij nemen hiervoor in ruil de benodigde feest- en speelartikelen bij hun af. Een mooie samenwerking derhalve.

Namens de sponsorcommissie,

Adri de Lange