Voor en in de vakantieperiode is er heel veel op het gebied van de sponsoring veranderd. Er moesten in dit tijdsbestek maar liefst 36 contracten verlengd worden en in deze coronaperiode hielden wij als commissieleden ons hart vast. Wij hadden van te voren al besloten welke bedrijven wij zouden benaderen met betrekking tot een eventuele lagere bijdrage, als men zou willen verlengen. Dit gezien het missen van heel veel omzet tijdens de coronacrisis.
Wij konden dit jaar gezien de crisis niet bij de mensen langs gaan en dat vonden wij gewoon heel erg jammer. Wij gaan bij verlengingen of wijzigingen altijd persoonlijk bij de sponsoren langs, want dat hoort gewoon zo vinden wij. Zonder sponsoren geen voetbalclub nietwaar. Wij hebben toen besloten om zoveel mogelijk per mail te gaan werken, ook al is dit erg onpersoonlijk. Ook hebben wij vele telefoontjes gepleegd met onze sponsoren.

Hieronder volgt de uitleg met betrekking tot de verlengingen.
Er zijn vier sponsoren gestopt, te weten makelaardij Adrea Smit (beëindiging bedrijf), Wim van Huis, onze bloemenleverancier uit Loppersum (beëindiging bedrijf), Kenders Bouw uit Bedum (gestopt als sponsor) en Van Dijk Watersport uit Winsum (gestopt als sponsor). Deze sponsoren hebben jarenlang financieel bijgedragen aan onze club, hartelijk dank hiervoor!
De rest van onze sponsoren hebben allemaal verlengd en dat is gezien deze tijd SUPER!! Wij noemen ze hieronder op.
Strategio van M. Datema, Boelema Smederij/constructie (Sikke Jan Boelema zijn zoon Olaf neemt de zaak over), Garage Bijsma uit Loppersum (heeft ook een nieuw reclamebord), Groeneveld Administratie en Advies van T. van der Laan, het Mobiele Centrum van de familie Hazekamp, notaris Huitsing, Koos Huizing uit Uithuizermeeden, Jaheko uit Bedum, Poort en Woltjer uit Uithuizen, Autohandel Jaap Raangs uit Groningen, Robbe Interieurbouw uit Middelstum, Sietsema Bouw uit Uithuizen, V.O.F. Steendam uit Middelstum, Taxi UVO uit Uithuizermeeden, Abiant uit Bedum (krijgt een nieuw logo op het reclamebord), Bouwbedrijf Jongens van Oosterhoff uit Groningen, Fysiotherapie Den Ommelanden uit Middelstum (Gezondheidsplein), Timmerbedrijf Gebr. Wieringa uit Middelstum, Timmerfabriek Oomkens uit Middelstum, De Print uit Winsum, HRM uit Grootegast, Bauke Woudstra Schilderwerken uit Middelstum, Stoffel Winters schoenen uit Winsum, Compel uit Winsum, Groenvoorziening A.J. van der Werf uit Bedum, makelaardij Bruintjes en Keurentjes uit Winsum, de HARDE KERN van onze club, Kapsalon Spotlight uit Groningen, Eetcafé Brouwers uit Middelstum, Twinset Fashion Mode uit Middelstum, Dijkema Totaal M en Agriservice uit Middelstum, Linstra bedrijfsadvies uit Middelstum, Disco-n-Action van Peter Zuidhof uit Middelstum (Peter, we komen er wel uit!)
Verder is Timmerbedrijf Boer uit Middelstum de nieuwe shirtsponsor van het 1ste elftal geworden, hetgeen in deze tijd geweldig is en reeds eerder is vermeld.
Verder dienen wij te vermelden dat KLIMAATGROEP HOLLAND uit Groningen van de ons allemaal bekende H. Vaatstra bereid is gevonden om de komende 5 jaar weer als HOOFDSPONSOR van onze jeugdleden op te gaan treden. SUPER!!!!
Zoals u gelezen heeft zijn de sponsoren afkomstig uit veel plaatsen uit de omgeving van Middelstum. Deze bedrijven houden onze club financieel in stand. Mocht u iets nodig hebben en onze sponsoren verkopen dit, GA BIJ HEN LANGS, zeker in deze onzekere tijden. We moeten elkaar zoveel mogelijk helpen. Het bedrijf Cars4all uit Bedum info@cars4all.nl zou nog een wedstrijdbal aanbieden, maar dat is er nog niet van gekomen. Hopelijk dit seizoen.

Wij als sponsorcommissie hebben ons best gedaan. Tot slot kunnen wij mededelen dat het eerste elftal hun kunsten kunnen vertonen in splinternieuwe shirts voor zowel uit- als thuiswedstrijden. Succes toegewenst heren!

Namens de sponsorcommissie,

Adri de Lange