De nieuwe trainingspakken voor het dameselftal zijn besteld. Binnenkort lopen zij er tiptop bij, natuurlijk door de samenwerking van onze club met het SPORTHUIS in Winsum.
Verder zal er een contract afgesloten worden met de uitbaatster van het eetcafé “Brouwers” uit Middelstum. Zij heeft toegezegd, dat zij bij elke thuiswedstrijd van ons vlaggenschip, het eerste elftal dus, hen een lichte maaltijd zal bereiden. Zij wil dit graag doen, zonder dat zij hiervoor wordt betaald. Zij vindt dit gewoon leuk om te doen. Een echte sponsor derhalve. Mocht u een keer lekker willen eten en daarvoor niet teveel betalen, dan is “BROUWERS” de aangewezen plek. Wel graag voor de weekenden reserveren, want er zijn al veel mensen, die dit ontdekt hebben. Het samen eten geeft het eerste elftal hopelijk een positieve boost.
Verder heeft de sponsorcommissie afgelopen zaterdag 22 april de nieuwe sponsoren en sponsoren, die de contracten hadden verlengd en sponsoren die allerlei nieuwe spullen hebben verschaft aan de elftallen, uitgenodigd. Verder was ook de werkploeg, die ons complex in perfecte staat houdt, uitgenodigd. We wilden gewoon een keer bijpraten en de sponsoren ons complex laten zien. Voordat wij de lunch zouden nuttigen sprak onze voorzitter Schollema het welkomstwoord uit. Hij benadrukte hoe belangrijk de sponsoren en ook de werkploeg zijn voor de club, namelijk onontbeerlijk.
Na het nuttigen van de lunch, prima voorbereid en opgediend door onze David de Boer, zijn diverse sponsoren met hun reclamebord op de foto gekomen. Zij zullen hiervan een herinnering ontvangen. Na de fotoronde heeft Wijnand Niemeijer de sponsoren ons prachtige complex laten zien. Aangezien Wijnand vanaf het vroege begin bij het hele bouwproces betrokken is geweest, kon hij de aanwezigen ook het hoe en waarom vertellen. Zeer interessant. De sponsoren vonden dit zo te horen ook. Enige sponsoren zijn zelfs op het voetbalveld gebleven en hebben de derby van ons eerste tegen De Fivel gezien. Een prima wedstrijd met een goede uitslag (3-1). Een leuke middag. Er komt een vervolg op.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange