Het nieuwe elektronische scorebord is besteld en afgeleverd en werd op zaterdag 23 september 2017 in gebruik genomen.  Er zijn drie sponsoren die dit bord mogelijk hebben gemaakt,  te weten K. Linstra Bedrijfsadvies, Klimaatgroep Holland van Harry Vaatstra en onze club van 50, die een behoorlijk grote financiële donatie heeft gedaan. Timmerfabriek Klaas Oomkens heeft zich als vierde sponsor bereid gevonden om mee te doen. Klaas welkom bij onze mooie club.

In de vakantie tijd zijn er weer volop contracten vernieuwd en verlengd. Ook zijn er weer wat nieuwe sponsoren bij gekomen, te weten :

Noot & Van der Kooi, een adviesbedrijf uit Groningen. Jan van der Kooi vond het als inwoner van ons dorp leuk om onze vereniging te sponsoren. Ook hangt er een mooi reclamebord van hem. Super Jan en hopelijk zien we je binnenkort een keer op ons sportpark. Allround Timmerbedrijf Gebroeders Wieringa is ook een nieuwe bordsponsor geworden. Ook welkom bij de club en kom eens langs zou ik zeggen.

Verder heeft het bedrijf “COMPEL” van het Aanleg 6c te Winsum een bord bij ons genomen. Compel is een computerbedrijf. Mocht u problemen hebben met uw computer of een nieuwe willen kopen of uitleg willen hebben dan is Ron te allen tijde bereid om uw problemen te helpen oplossen. Ook welkom Ron en kom eens langs.

Renate van der Laan van Twinset Fashion heeft ook een nieuw contract met ons afgesloten.  Renate is al jaren verbonden aan onze club is toch weer sponsor geworden. Super Renate. Ook is er een nieuwe logosponsor (opgenomen in de sponsorlijst) namelijk Ploeg woning en projectstoffering van het Aanleg 6a te Winsum.  Cees Ploeg verklaarde meerdere klanten uit Middelstum te hebben en wilde zo een bijdrage leveren aan het financiële welzijn van onze club.

Hieronder de bedrijven die hun contract hebben vernieuwd en verlengd. Zij met z’n allen zorgen  ervoor dat wij als voetbalclub kunnen bestaan. Het is vaak een kwestie van “gunnen”, maar toch kunnen wij elkaar soms helpen en zaken met elkaar doen. Zoals ook regelmatig gebeurd.

De bedrijven :

• Administratiekantoor GROENEVELD, met een mooi nieuw bord met nieuw logo;
  • Garagebedrijven BIJSMA uit Loppersum en SCHIPPER uit Roodeschool;
  • Schilderbedrijven BONEMA en R. WOUDSTRA uit Middelstum;
  • BOELEMA smederij en constructie;
  • Mobielcentrum HAZEKAMP, niet alleen voor fietsen;
  • Notaris HUITSING uit Middelstum;
  • Koos HUIZING uit Uithuizermeeden  (gevelonderhoud);
  • POORT en WOLTJER uit Uithuizen (verzekeringen en makelaardij);
  • Autohandel JAAP RAANGS uit Groningen;
  • ROBBE B.V. uit Middelstum;
  • SIETSEMA BOUW uit Uithuizen;
  • STEENDAM dierenspeciaalzaak Middelstum;
  • KAPSALON TABAK uit Middelstum;
  • TAXI U.V.O. uit Uithuizermeeden;
  • Slagerij ZUIDHOF;
  • ABIANT EN KENDERSBOUW uit Bedum;
  • STOFFEL WINTER uit Winsum (schoenenzaak);
  • Makelaardij BRUINTJES EN KEURENTJES uit Winsum;
  • Makelaardij ANDREA SMIT uit Middelstum/Bedum.

Hierboven gaat het alleen om bedrijven en personen, die nu vernieuwde of verlengde contracten hebben getekend. Er zijn  er nog veel meer en er zijn nog onderhandelingen bezig. Maak gebruik van “onze” sponsoren. Dan is iedereen tevreden en u wordt goed geholpen. Er is inmiddels nieuw briefpapier van onze club en de programmaboekjes zijn ook aangepast aan de nieuwe sponsoren. We hebben het druk gehad, maar het was de moeite waard!!

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange