Van bijna alle teams/elftallen is een foto genomen en deze staan inmiddels ook allemaal op de website. Deze website is ook weer voorzien van alle actuele standen en het wedstrijdprogramma. Ook worden er steeds meer wedstrijdverslagen van de jeugd geplaatst. Hierdoor is dit medium zeker de moeite van het bezoeken waard!

De sponsorcommissie is momenteel bezig met het verlengen van de laatste contracten. Tot nu toe is er nog geen sponsor afgehaakt, hulde daarvoor. Wij als club zijn heel blij met de groep vaste sponsoren, want hierdoor is onze club weer voor enige jaren financieel onafhankelijk.

Zoals u op onze site en in de kranten heeft kunnen lezen hebben wij 23 september jl. het elektronische scorebord en het nieuwe hoofdveld in gebruik genomen. Hierbij hadden wij de sponsoren uitgenodigd. Het was een leuke en mooie middag. De sponsoren hebben genoten, mede omdat het weer niet beter kon. Eén van de aanwezige sponsoren, Klaas Oomkens, was zo enthousiast , dat hij nog een sponsorbord langs het veld wilde hebben. Binnenkort is dit gerealiseerd. De middag kon verder niet stuk, omdat het eerste elftal ook nog eens won. Prachtig. Maak gebruik van “onze” sponsoren en dan is iedereen tevreden en u wordt goed geholpen.

Mocht u een klacht hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan kunt u met betrekking tot de sponsoring altijd bij de onderstaande personen terecht.
Jaap Vriesema
Adri de Lange