We hebben via Twitter inmiddels bijna 900 volgers! Ook het aantal Facebookvolgers neemt gestaag toe, we zitten inmiddels boven de 400. De slider in de kantine draait inmiddels op volle toeren met veel aandacht voor onze sponsoren, de activiteiten en, nieuw, de verjaardagen van al onze leden! Op de website zijn inmiddels veel jeugdverslagen te lezen en er is een speciale jeugdrubriek toegevoegd waarin de pupil van de week centraal staat!

Ook is de PR-cie samen met het bestuur van de Club van 50 begonnen om in september 2018 een mooie gezamenlijke avond te organiseren voor sponsoren, vrijwilligers en Club van 50 leden. Deze gezellige avond zal door de Club van 50 aangegrepen worden om nieuwe leden te werven!

Nieuws van de Sponsorcommissie

De laatste aflopende contracten zijn verlengd, onder andere van:
Van der Werff, groenvoorziening uit Bedum
Robert Woudstra, schilder, wonende aan de Trekweg te Middelstum. Afgesproken is dat zijn bord een nieuw plaatsje krijgt.

Verder is de sponsorcommissie op pad geweest om sponsoren te vinden voor het financieren van het eindejaarstoernooi in de Boshal te Loppersum. Dit toernooi wordt georganiseerd door een van de aanwezige ploegen. Dit jaar is Middelstum, een van de trouwe deelnemers, aan de beurt om dit toernooi te organiseren. Het vindt plaats op woensdag 27, donderdag 28 en vrijdag 29 december aanstaande. Komt allen kijken en houdt de site in de gaten m.b.t. de wedstrijden. Wat ons opviel was het feit, dat vele sponsoren die al aan de club verbonden zijn, spontaan een financiële bijdrage wilden leveren. De club leeft dus duidelijk bij onze sponsoren. Hierbij moet nog worden vermeld, dat niet alle sponsoren zijn benaderd om een financiële bijdrage te leveren.

Wij willen hierbij even aangeven welke sponsoren bereid waren om een financiële bijdrage aan het eindejaarstoernooi te leveren:

• Noot & van der Kooi , administratie en belastingadvies kantoor te Groningen
  • Het mobiele centrum Hazekamp
  • Vita Nova, voor al uw feesten en partijen
  • Brouwers eetcafe
  • Plus Markt, supermarkt
  • Steendam VOF, dierenspeciaalzaak
  • Slagerij Zuidhof
  • Pedicure Petra Klinkhamer, goede zorg voor uw voeten
  • MijnDorp.nl van Marko Datema en Mariska de Lange, het online communicatiesysteem
  • Bakker Post, de warme bakker in ons dorp
  • Constructiebedrijf S.J. Boelema, voor al uw constructiewerk
  • Twinset Fashion, onze eigentijdse modezaak
  • Timmerbedrijf Simon Boer. Prachtig bedrijf. Zeer solide
  • Bouwbedrijf van Dijken, Simone en Ite. Voor goed en degelijk werk.

Ook zijn er enkele nieuwe bedrijven die totaal nog nooit onze mooie club gesponsord hebben, maar wel wilden bijdragen aan ons toernooi:

• Haijo Bouma, oud inwoner van ons dorp, oud voetballer en oud bestuurslid van onze club. Haijo woont in Bedum en heeft een eigen bedrijf in Financiële Informatie & Ondersteuning.
  • De TIMMERSTEE van Erwin en Diana Tuitman. Erwin heeft vele jaren bij onze club gevoetbald. Hij vond het leuk om ook eens iets voor de club te kunnen doen.
  • STEE4KIDS@gaby, de kinderopvang van Gaby Zigterman aan de Wilgenlaan. Een goed adres voor de kids. Zij heeft nog een klein aantal uurtjes ruimte voor uw kinderen.
  • MULDER WONEN, meubel/stoffereringszaak van Folly Hemmes. Hij heeft in het verleden onze club gesponsord en vond het leuk om nog eens wat te doen.
  • KOOZAA, de huidverzorginglijn op basis van koolzaadolie. Koolzaadolie bevat een hoge concentratie vitamine E, die de huid beschermt en op natuurlijk wijze herstelt. Martin Huizing is de man achter KOOZAA. Het is te krijgen bij onder andere Diodrogisterij Marja in ons dorp. Ook kan men dit online bestellen.
  • Verder vond de harde kern van onze voetbalclub, bestaande uit: Minco Bakker, Jan Dijk, Jan Meijer, Simon Bolhuis, Rene en Erik de Groot, Theo Wilpstra en Herbert Luit het een goed idee om ook financieel bij te dragen aan de organisatie van het toernooi. Ook ondergetekende zal een bijdrage leveren.
  • Mensen allemaal bedankt voor jullie bijdrages en tot ziens op het toernooi.

En, niet vergeten: onze oude Hummel kledinglijn wordt begin volgend jaar vervangen bij Sporthuis Winsum. Daarom wordt de oude kledinglijn bij Sporthuis Winsum met korting verkocht! Voor de komende feestdagen wellicht prettig nieuws voor de leden.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange