Onze vereniging bestaat 85 jaar, een zeer heuglijk feit. We pakken als bestuur niet groots uit maar middels een tweetal bijzondere activiteiten staan we hier wel bij stil. Op 9 maart werd onze kantine versierd met tal van Hollandse attributen zodat DJ Sieme Gerrijts ons voor kon gaan in een prachtige Hollandse Avond. Activiteitencommissie, hartelijk dank voor de inspanningen.

Op onze slotdag op 15 juni vindt de tweede activiteit plaats. Dan speelt om 19.00 uur ons vlaggenschip, met misschien de nodige gastspelers, tegen Oud-FC Groningen. Voor die tijd zullen alle buitenactiviteiten met betrekking tot het hutspottoernooi dus zijn afgerond. Ook weer een activiteit om ons op te verheugen en een mooie afsluiting van dit jubileumjaar.

Wellicht oud nieuws maar toch goed om het nogmaals onder de aandacht te brengen. Er mag geen alcohol geschonken worden aan personen onder de 18! Iets om gezamenlijk op toe te zien!

Het bestuur van Sunsation heeft de V.V. Middelstum gevraagd of we vrijwilligers willen regelen voor dit prachtig muziekfestijn. Tijdens de twee drukste Sunsationavonden mogen we de kassawagen bemannen en bevrouwen om munten te verkopen. We zijn nog op zoek naar vrijwilligers, graag aanmelden bij Frans de Bont.

De eerste werkzaamheden voor de aanleg van het kunstgrasveld, die als alles meezit eind dit jaar in gebruik wordt genomen, zijn begonnen. De struikrand langs het trainingsveld is grotendeels verplaats naar het speelterrein van de kinderen. Wordt ongetwijfeld vervolgd!