Wat was zaterdag 15 juni een mooie dag voor onze club. Naast de traditionele ouder-kind wedstrijden (helaas wel onder regenachtige omstandigheden) ’s morgens, waren ’s middags een kleine negentig senioren lekker aan het ballen tijdens het hutspottoernooi. Dit evenement stond een beetje onder tijdsdruk want ’s avonds werd de wedstrijd (jong en oud)Middelstum – Oud FC Groningen gespeeld.

Het werd een prachtig weerzien met vele oude bekenden. Lekker bijpraten en genieten van een mooie wedstrijd die uiteindelijk met 2-6 door Groningen werd gewonnen. Voor ‘scorebordman’ Hendrik was het helemaal een mooie dag. Een kwart eeuw is hij inmiddels de onomstreden beheerder van ons scorebord langs het hoofdveld. Jan Dijk haalde hem van huis op met zijn trekkertje en er volgde een mooie ereronde op het hoofdveld. Plus een nieuw trainingsjack en voetbalshirt van de VV. Zijn dag kon niet meer stuk.

Natuurlijk was het ook een bruisend geheel in de kantine. DJ Sieme met zijn VR1 (op de laatste wedstrijddag met een puntje verschil kampioen geworden, nog van harte gefeliciteerd!) warmde het publiek lekker op, The Music Boys wisten ook veel oudere bezoekers op de dansvloer te krijgen. Mede daardoor werd het een ouderwets gezellige slotdag. Heel veel dank voor iedereen die dit voor elkaar gebokst hebben waaronder de activiteitencie, de kantinecie en de organisatoren van de jubileumwedstrijd!

Nu gaan we eerst de zomerstop in. Geniet allemaal van een welverdiende rust. Op het sportpark gaan de voorbereidingen voor de aanleg van een kunstgrasveld rustig door. De oude dug-outs op veld 2 zijn inmiddels verwijderd. Als alles volgens planning verloopt dan kunnen we bij aanvang van de competitie genieten van weer een geweldige up-grade van ons sportcomplex.