De afgelopen maanden is er op ons complex keihard gewerkt om de grootste terreininvestering van onze voetbalclub te realiseren. En dit unieke proces heeft zijn voltooiing bereikt. Oftewel ‘ons’ kunstgrasveld inclusief hekwerk, verlichting, ballenvangers en omheining is klaar. Om dit te realiseren is het tweede veld een aantal meter naar achteren verplaatst en zijn ook daar het hekwerk, de omheining en veldverlichting vernieuwd.

Kortom, in combinatie met de mooie Hippolytushal, hebben we nu de beschikking over een prachtig complex waar we jaren mee vooruit kunnen. En uiteraard willen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Vandaar deze uitnodiging voor vrijdagavond 8 november a.s.. U bent vanaf 19.00 uur welkom op ons complex aan de Coendersweg in Middelstum waar om 19.30 uur de officiële openingshandeling wordt verricht. Daarna zullen onze allerkleinste leden en/of de 45+ voetballers er een partijtje op spelen.

Van harte welkom dus om deze avond onder het genot van een hapje en een drankje met ons mee te vieren. Graag tot ziens!

De ledenvergadering werd met dik vijftig belangstellenden heel goed bezocht. De vijf bestuursleden die op de nominatie stonden om af te treden zijn allemaal hernieuwd in hun functie verkozen. Inclusief voorzitter Schollema die wel aangegeven heeft met zijn laatste jaar als voorzitter bezig te zijn. Tips, suggesties en adviezen voor een mogelijke opvolger zijn van harte welkom.

Het tekort aan ‘kantinepersoneel’ is nog steeds nijpend. Mocht u het leuk vinden om eens in de maand een bardienst te draaien, u bent meer dan welkom! Na overleg met het Stichtingsbestuur is besloten dat de VV Middelstum weer eindverantwoordelijk is voor het reilen en zeilen van de kantine van de Hippolytushal.