Het lijkt al weer maanden geleden en dat is ook bijna zo. Zaterdag 4 januari vierden we namelijk onze Nieuwjaarsreceptie. Dit begon al op tijd middels onderlinge partijtjes op het kunstgrasveld en veld 2. Daarna werd er in een bomvolle kantine weer gestreden om de prijzen in de door Rene Huitsing, Bart Bronsema en Bram Toonen opgestelde kennisquiz.
Het ging er om weg met soms verrassende vragen die heel veel van onze kennis vergde. Tussendoor konden we ons tegoed doen aan heerlijke stamppotten. Toen alle kruitdampen waren opgetrokken bleek het tweede elftal de meeste vragen goed ingevuld te hebben of de joker bij de juiste vraag ingezet. Wij willen de activiteiten-, kantine- en quizcommissie hartelijk bedanken voor een zeer gezellige activiteit.

In de afgelopen periode waren er wat waterproblemen op het kunstgrasveld. Door vaker te ‘vegen’ met een speciale machine zou dit probleem verholpen moeten worden. Ook de verwarming in de kantine is aangepakt waardoor de winterjassen nu weer uitkunnen.

Nogmaals aandacht voor een bestuursmededeling. Op de laatste bestuursvergadering van vorig jaar is vastgesteld dat na het afmelden als lid er nog tot aan het einde van het kwartaal contributie afgedragen moet worden. Dit om de KNVB-kosten te dekken.

Naast hoofdtrainer Frank Konneman heeft ook 2e elftal trainer Daniel Dijk zijn contract met een jaar verlengd. Jelte van der Kooi heeft aangegeven te willen stoppen als trainer bij onze club. Hij gaat volgend seizoen bij Warffum voetballen.

Sunsation komt er weer aan en sinds vorig jaar worden vrijwilligers van onze club op beide zaterdagen ingezet bij de muntverkoop. Lijkt het u leuk om hieraan mee te werken, meld u zich dan aan bij het bestuur. Dit is een ideale mogelijkheid om dit uniek feestgebeuren eens van ‘een andere kant’ mee te maken….

Ons bereikte het droevige bericht dat Siep Vos is overleden. Hij heeft jarenlang de donateurkaarten rondgebracht voor onze club en toegangskaartjes verkocht. Hij was daarbij altijd in voor een gezellig praatje. Wij wensen zijn familie heel veel sterkte toe!