Eind april is ons hoofdveld op de schop gegaan. We hopen in het begin van het nieuwe voetbalseizoen weer van een fris, strak en bovenal groene grasmat gebruik te kunnen maken. Tussendoor is het met maar één veld even improviseren maar dat is straks vast allemaal weer vergeten. Het sportpark wordt weer een tandje mooier dus. Met binnenkort zelfs een elektronisch scorebord als mooie bekroning. Scorebordbeheerder Hendrik de Veen is al druk aan het oefenen….

Het gaat goed met onze automatische incasso! Leden die een eigen overschrijving hebben, moeten deze zelf stopzetten! Leden die nog geen AI via de voetbalclub hebben, worden DRINGEND verzocht om dit alsnog te doen. Je kunt eventueel een aanmeldingsformulier van de website downloaden en hierop de gegevens, benodigd voor de AI, invullen. Dit bespaart onze penningmeester heel veel werk!

We willen aan het begin van het seizoen een soort van presentatiedag organiseren waarbij alle teams (en mogelijk ook alle vrijwilligers) op de foto komen. Hoe we de dag in gaan vullen is nog niet helemaal bekend maar misschien kunt u zaterdag 9 september alvast in uw agenda zetten om fris en uitgerust op de foto te komen!

Op zaterdag sluit de bar om 18.00 uur! Kratten bier worden na half zes niet meer verkocht. Dit alles om het mogelijk te maken dat de kantine om half zeven afgesloten kan worden. Uitzonderingen ivm bijzondere evenementen daargelaten!

Het bestuur feliciteert Middelstum 3 met het behalen van het felbegeerde kampioenschap! Rivaal De Fivel 2 werd met maar liefst 6-1 aan de kant geschoven. Het kampioenschap is zaterdag 13 mei na de thuiswedstrijd tegen SV Bedum gevierd.