Zo heel veel nieuws hebben we niet te melden. Normaal zouden we dit ook bewaren voor onze Nieuwjaarsreceptie maar dat is één van de activiteiten waarvan we nu al kunnen schrijven dat er een streep door gaat. We missen, net als jullie, de doordeweekse en zaterdagse contacten op en om het veld. Des te meer beseffen we ons wat een belangrijke positie sporten in het algemeen en voetballen in het bijzonder in de maatschappij maar ook in onze dorpsgemeenschap inneemt. Hopelijk mogen we vanaf 19 januari weer voorzichtig aan het gras ruiken.
Complimenten zijn zeker op zijn plaats. Want waar gevreesd werd voor een ledenreductie kunnen we stellen dat we juist een groei van nieuwe leden hebben gezien en maar heel weinig afmeldingen binnen hebben gekregen. Vooral ons damesteam wist de nieuwe aanwinsten van heinde en ver aan zich te binden waardoor ze weer vooruit kunnen kijken. Hartelijk dank hiervoor! Hetzelfde geldt voor onze sponsoren die ons in zware tijden (bijna) allemaal zijn blijven steunen. Een kerstdankkaart is door de sponsor- en PR-cie hun kant op gegaan en die hadden we ook gerust naar al onze leden en vrijwilligers kunnen sturen.

Een strik erom, zo staat in het voorwoord en zo is het ook. Eind 2019 was al een loodzware periode voor onze club en daar kwamen dit jaar vele stroeve maanden bij. Hopelijk mogen wij u allemaal snel weer ontmoeten op ons prachtig sportpark waar het buitenterras (ook nog eens een stukje groter gemaakt) inclusief vier grote parasols al met smart op u zit te wachten.
Blijf gezond en blijf ons steunen, ook in 2021. Een jaar waarin we als uitdaging meekrijgen om niet alleen onze club overeind te houden maar ook de Stichting Hippolytushal. Want u heeft kunnen lezen dat deze stichting, waar wij ook onderdeel van uitmaken, in financieel zwaar weer verkeert. Maar dat zijn zorgen voor volgend jaar. Voor nu mooie feestdagen toegewenst in een klein gezelschap en een geweldig sportief en gezond 2021!