Tot 1 juni kunnen eventueel geïnteresseerden nog informatie inwinnen over het Walking Football bij bestuurslid Technische Zaken Jaap Vriesema (06-82168546 / vriesemajaap@gmail.com). Bij voldoende belangstelling kunnen we dan voor de zomerstop nog enige trainingen organiseren. Tot dusver hebben zich 4 geïnteresseerde dames gemeld. Bij Jaap Vriesema kun je je ook aanmelden wanneer je je naam terug wilt zien op het reclamebord ‘Vrienden van de VV Middelstum’. Hiervoor hebben zich inmiddels 125 geïnteresseerden aangemeld. De kosten hiervan bedragen €20,- voor een periode van minimaal drie jaar. De moeite van het overwegen waard misschien?!
Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een nieuw op te zetten jeugdstructuur. De jeugdcommissie nieuwe stijl bestaat uit Robert Vriesema, Jeroen Boomsma, Jarno Folkers, Linda Medema, Martijn de Vries en Derian Heerema. Jarno zit namens deze commissie in het jeugdbestuur en Frans de Bont kan zich hierdoor meer richten op het wedstrijdsecretariaat en het up-to-date houden van Sportlink. Een hele mooie ontwikkeling natuurlijk.
Aan al onze shirtsponsoren wordt een ingelijst shirt aangeboden. Bouw- en Timmerbedrijf Boer, E-ventive van Eling Zuidhof en Frederik Nienhuis van Luminoxx hebben inmiddels zo’n mooi cadeau ontvangen. Voor Klimaatgroep Holland als jeugdsponsor, Super Stucer en Bouwbedrijf Van Dijken zal dit op een later moment ingepland worden.
Het bestuur is bezig met een inventarisatieronde van BHV-ers en EHBO-ers binnen onze vereniging. Bent u in het bezit van zo’n diploma, zou u dit dan door willen mailen naar secretaris@vvmiddelstum.nl? Dank alvast!