In 2024 bestaat onze voetbalvereniging 90 jaar. We willen hier als bestuur graag aandacht aan besteden en zijn op zoek naar enthousiaste mensen die het leuk vinden om mee te helpen. Heb je belangstelling? Meld je dan aan bij het bestuur.
Ook in de afgelopen periode was er van alles te doen. Zo zal het bezoekers van Sunsation vast niet ontgaan zijn dat achter het loket van de muntverkoop verschillende bekende VV Middelstum gezichten te zien waren. Mede dankzij hun inzet en die van vele andere vrijwilligers is het bestuur van Sunsation er wederom in geslaagd om er een fantastisch feest van te maken. Onze complimenten aan de hele organisatie.
Op 9 april vertrok een bus met 29 voetballiefhebbers, op initiatief van Ronnie Medema, vanuit Middelstum naar Duitsland voor een bezoek aan de wedstrijd tussen Borussia Mönchengladbach tegen VfL Wolfsburg. De Middelstumers maakten er een ‘gemütliche’ dag van en zagen Borussia Mönchengladbach in eigen stadion met 2-0 winnen.
Ook de vrijwilligers van de kantine organiseerden op zaterdag 11 maart een welverdiend uitje. Bijna alle barvrijwilliogers waren aanwezig om in Tolbert een escaperoom te doen en na afloop gezellig met elkaar te eten in restaurant de Postwagen. Hieronder het verslag zoals ook op Facebook vermeld stond:

Kantine-uitstapje VV Middelstum
Afgelopen zaterdag, 11 maart, was het eindelijk weer zover. Bijna alle barvrijwilligers waren present voor hun jaarlijks uitje die helaas door corona de afgelopen twee jaar niet door kon gaan. Maar dat werd onlangs dus ruimschoots goed gemaakt!
Bijna iedereen was mee, we zijn bij de Postwagen geweest in Tolbert (een aanrader). Om 18 uur hebben we eerst in 3 groepen van 6 personen een spel gedaan, de Escape room. 1 van de groepen was de Haan en zijn Kippen. Aan Fabian de eer, want hij zat met zijn kipjes opgesloten in één escaperoom.
Helaas hebben we de code niet kunnen kraken en zijn we toch maar bevrijd ). Toen we eindelijk naar buiten kwamen, stonden natuurlijk de andere 2 groepen al lang en breed op ons stonden te wachten. Want die hadden het wel gehaald binnen de 60 minuten.
Daarna zijn we lekker aan het eten geweest en na het eten gingen we natuurlijk nog even langs in de kantine waar een darttoernooi werd georganiseerd. Het was een zeer geslaagde avond waar veel afgelachen werd. Voor herhaling vatbaar dus!