Ook de eerste bestuursvergadering van het nieuwe seizoen zit er inmiddels op. Een eerste belangrijke activiteit is de voorbereiding van de Algemene ledenvergadering (ALV) op woensdag 1 november. De officiële uitnodiging volgt, op de website verschijnt binnenkort aanvullende informatie.

Bij de inleiding werd het al even genoemd: op vrijdag 28 juli vormde ons prachtige sportpark even het middelpunt van de wereld. Een grote groep vrijwilligers was al weken druk met de voorbereiding van een geweldig evenement: een oefenwedstrijd van FC Groningen tegen de Graafschap. De organisatie verliep vlekkeloos en beide bezoekende clubs waren lovend over de locatie, de begeleiding en de sfeer.

Hulde aan alle vrijwilligers en bezoekers die dit evenement tot zo’n groot succes hebben gemaakt. Kijk voor een uitgebreide sfeerimpressie op Middelstum-info (https://middelstum-info.nl/fc-groningen-wint-op-het-sportpark-van-middelstum-van-de-graafschap.html). Op vrijdag 2 februari worden de vrijwilligers in het zonnetje gezet die meegeholpen hebben tijdens een gezellig avondje georganiseerd door de Club van 50, waarvoor ook al onze sponsoren en overige vrijwilligers zijn uitgenodigd.

Aanstaande zaterdag, 7 oktober, vindt de jaarlijkse presentatiedag plaats. Alle teams krijgen de gelegenheid om zichzelf te presenteren en (eventueel samen met de sponsor) op de foto te gaan. Zoals elk jaar hebben we de vaste fotograaf Jannes Klaassen weer bereid gevonden om mooie foto’s te maken. Vanaf volgende week is het resultaat plus het overzicht van al onze teams en de begeleiding/trainers weer te zien op www.vvmiddelstum.nl onder de kopjes senioren en junioren.

Helaas is het dit seizoen niet gelukt om een volledig dameselftal samen te stellen. Gelukkig blijft er wel een team dat op vrijdagavond 7×7 gaat spelen. Veel succes en plezier gewenst.

Dat geldt natuurlijk voor al onze leden, vrijwilligers en sponsoren. Laten we er een prachtig seizoen, inclusief jubileumjaar, van maken!