Het gonst van de activiteiten rond het jubileum van onze voetbalvereniging. Vele vrijwilligers hebben zich in de afgelopen maanden ingezet om geweldige activiteiten te organiseren. De aftrap was tijdens de traditionele nieuwjaarsvisite, die dit jaar werd omgetoverd tot een geweldige feestavond in de sporthal. Een memorabele speech van voorzitter Piet Jansma, een heerlijk diner en aansluitend een hilarische quiz onder leiding van Eling en René. Coverband Melrose sloot de avond in stijl af.

Wat een geweldig begin van het nieuwe jaar en het jubileum. Ook de jeugd werd niet vergeten. Nog geen week na het openingsfeest werd Winterstars georganiseerd, met een heuse ‘omhaalbokaal’, wederom een quiz, samen patat eten en ten slotte op naar het zwembad in Bedum. Ook daar was het gezelligheid troef. Een overvolle glijbaan vol Middelstumse jeugd en een vinger uit de kom voor jeugdleider Jip: het mocht de pret allemaal niet drukken: er werd genoten. Tussentijds vierde ook de Club van 50 haar jaarlijkse feestavond voor haar leden, sponsoren en vrijwilligers.

En inmiddels staat de volgende activiteit alweer op stapel: aanstaande zaterdag 9 maart is het grote officiële jubileumfeest, wederom in de kantine. De dag begint met de wedstrijd van het eerste elftal tegen NEC Delfzijl op het hoofdveld. Als bestuur zullen we na afloop een praatje houden en gaan we gezellig met elkaar eten. In de avond zijn er maar liefst 7 verschillende acts, georganiseerd door de verschillende voetbalteams en de Harde Kern. We maken ons wederom op voor een gezellige en hilarische avond. DJ Eling sluit de avond in stijl af. Iedereen is van harte welkom!

Ook op voetbalvlak laat onze club zich van haar goede kant zien. Het eerste elftal prijkt sinds kort trots bovenaan de ranglijst in de vierde klasse E, en afgelopen zaterdag werd bovendien de eerste periodetitel in de wacht gesleept na een nipte overwinning op Corenos in Roodeschool. Stond de afgelopen periode reeds in het teken van het aanstaande vertrek van Jelmer Meinardi en assistent Peter Anema plus elftalleider Jeroen van Zalm aan het einde van dit seizoen, ook Michel de Graaf en Sieme Gerrijts namen – na een jarenlange carrière- afscheid als trainer en leider van het tweede elftal. Heren, nogmaals dank voor jullie geweldige inzet voor onze club. Inmiddels kunnen we als bestuur ook met trots aankondigen dat we een nieuwe trainer hebben gevonden voor de eerste selectie: Hemmo van der Wal.

Hemmo, van harte welkom bij onze club! En natuurlijk ging het vierde elftal ook dit jaar weer op trainingskamp naar Schiermonnikoog. De razende reporter van VV Middelstum reisde mee en deed verslag.