Het Mobiel Digitaal Wedstrijd Formulier heeft zijn intrede gedaan, via deze link op de website leest u hier meer over. Er zijn nog de nodige kinderziektes waar te nemen maar dankzij de inspanningen van wedstrijdsecretaris Frans de Bont kan zo langzamerhand iedereen hiermee uit de voeten. Frans, hartelijk dank voor je inspanningen hieromtrent!

En hij had het als wedstrijdsecretaris al zo druk want doordat we een nieuw hoofdveld hebben gekregen die natuurlijk de tijd nodig had om tot volle wasdom te komen, was er tijdelijk maar één veld beschikbaar. Door het slechte weer (veel regen) werden ook nog veel wedstrijden afgelast. Veel hectiek inderdaad maar inmiddels is het nieuwe hoofdveld inclusief nieuwe ballenvangers én elektronisch scorebord op zaterdag 23 september feestelijk geopend! Alle sponsoren waren uitgenodigd, de kantine bleef langer open, het was schitterend weer en ons vlaggenschip rolde en passant De Fivel nog even met 2-1 op. Een prachtige dag derhalve!

Op 5 oktober vindt de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats, aanvang 21.00 uur in de kantine. De agenda is op de website te vinden (linkverwijzing). De leden wiens e-mailadres in Sportlink staat, hebben de notulen per mail (wel voer voor cryptologen) toegestuurd gekregen.

Jelte van der Kooi is aangesteld als trainer van het tweede elftal. De geblesseerde Rene Huitsing, hij heeft een operatie aan zijn knie ondergaan, is bereid gevonden om de begeleiding op zich te nemen. Beiden heel veel succes toegewenst!

Frank Konneman is inmiddels al enige maanden in de weer om onze jeugdafdeling naar een hoger plan te tillen. Hierover zult u in de volgende nieuwsbrieven ongetwijfeld meer lezen. Gelukkig hebben we de jeugdteams in alle leeftijdscategorieën weer bezet, bij onze jongste jeugd vaak met meerdere teams. En na een afwezigheid van drie jaar hebben we weer een meisjesteam, bestaande uit tien enthousiaste meiden! Zij openden hun bekercompetitie spectaculair met een 7-6 verlies waar een gelijkspel zeker tot de mogelijkheden behoorde. Daarna volgden twee overwinningen van maar liefst 13-0! Henk Zinger begeleidt dit team, Derian Heerema verzorgt de trainingen.

Frans de Bont is benoemd tot wedstrijdsecretaris voor zowel de jeugd als de senioren.

Op 23 september was ook de presentatiedag waarbij bijna alle teams van de VV Middelstum door Jannes Klaassen op de foto zijn gezet. Jannes, hartelijk dank!