Nog steeds vinden er door sommige leden dubbele contributiebetalingen plaats. Wanneer dit bij u ook het geval is, zou u dan uw eigen incasso stop willen zetten! Dan blijft alleen de automatische incasso via de VV over. Dank voor de medewerking!

Graag zou de penningmeester ook de boetes voor gele en rode kaarten via automatische incasso willen incasseren. Dat is voor hem wel zo makkelijk en minder tijdrovend. Deze inning zal binnenkort ingaan.

De voetbalclinics die om de twee weken op de vrijdagmiddag gegeven worden zijn een groot succes ondanks de slechte weersomstandigheden. Ben jij tussen de 6 en 13 jaar oud en wil jij een balletje trappen op vrijdagmiddag van 16.00-17.00 uur dan kan dat allemaal bij de VV Middelstum! Het doel van de voetbalclinic is de verbetering van de techniek. Dus wil jij een betere techniek, kom dan langs op vrijdagmiddag! En het leuke is, je hoeft GEEN lid te zijn van de voetbalclub, dus neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee! Vrijdag 1 december is de laatste clinic van dit jaar, daarna starten we in 2018 weer op vrijdag 2 maart! Eerst tweewekelijk maar vanaf april t/m juni wordt dit wekelijks!