Hé wat leuk: je bent gekozen als Pupil van de Week.

Je mag binnenkort aanwezig zijn bij de wedstrijd van het eerste elftal en jij bent dan heel belangrijk: Je doet mee met de warming-up en mag zelfs de aftrap van de wedstrijd doen. Daarna mag je naast de trainer en de spelers op de bank zitten om het team aan te moedigen. Je wordt dus beroemd!

We willen je ook graag voorstellen op de website van VV Middelstum. Zo weet iedereen wie je bent. Wil je de vragen hieronder invullen? Dan gebruiken we dat om iets over jou te vertellen. En als je een leuke foto van jezelf meestuurt dan zetten we die ook op de website.

Vind je het een beetje lastig? Dan wil je vader of moeder vast wel even helpen. En anders kan Linda Vriesema je altijd even helpen. Zij is zaterdag ook aanwezig om jou te helpen. We wensen je alvast heel veel plezier!