In het najaar van 2016 wordt er een informatiebijeenkomst georganiseerd in de gemeente Loppersum, voor senioren in de leeftijd van 55 t/m 70 jaar.

Deze bijeenkomst gaat over bewegen & gezondheid. ‘Oudere’ mensen in onze gemeente worden gestimuleerd om in beweging te komen, de verenigingen aangemoedigd om dit te faciliteren. Bij de VV Middelstum hebben we al wel een 45+ team die op een half veld acteren. In ons omringende dorpen als Bedum en Uithuizen  gaan ze nog een stapje verder, daar is het ‘Walking Football’ geïntroduceerd. En met succes. Misschien bestaat hiervoor ook een voedingsbodem bij onze club?

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan even een mailjte naar secretariaat@vvmiddelstum.nl