En zo hebben we toch nog iets van een bijzondere en feestelijke ‘slotdag’ zaterdag a.s.. Want we mogen weer publiek toestaan op ons sportpark. Daar zit geen limiet aan maar uiteraard respecteren we de afstandsregels.

Met ’s morgens natuurlijk de nodige wedstrijden voor de jeugd in de regiocup en ’s middags nemen het eerste en tweede elftal van onze club het in een onderlinge wedstrijd tegen elkaar op. Aanvang 13.00 uur! Na die tijd wordt met een hapje en een drankje afscheid genomen van de trainers Frank Konneman en Daniel Dijk en verzorger Bart Poortinga.

Misschien een mooie gelegenheid voor iedereen die de VV Middelstum een warm hart toedraagt om dit wederom zeer bijzondere seizoen met elkaar af te sluiten en nog even gezellig te bieren, wijnen of frissen met elkaar! En toosten en proosten natuurlijk op een beter en coronavrij seizoen 2021/2022. Graag tot ziens!

Het bestuur