Zoals wij vorige keer al hadden aangegeven hebben er nu ook weer behoorlijk veel zaken gespeeld. Ik wil beginnen met de nieuwe sponsoren. De club van 50 wilde wat meer reclame voor zichzelf maken. Zoals u ongetwijfeld weet, draagt de club van 50 financieel bij aan zaken met betrekking tot onze voetbalclub. Zij hebben al in heel veel zaken financieel bijgedragen, zoals de nieuwe dug-outs van het tweede veld, het elektronisch scorebord enz. enz. Een hele belangrijke club voor onze vereniging derhalve.
Word lid van deze club, niet alleen voor bovenstaande, maar ook voor een gezellige bijeenkomst. Het bestuur van de club heeft een reclamebord besteld, die er binnenkort komt te hangen. En wel aan de nieuwe omheining van het kunstgrasveld.
De Marnedrukkers, onze reclamebordenleverancier, heeft zijn contract met onze club verlengd. Het bedrijf is net verhuisd naar de stad Groningen, maar is en blijft een zeer professioneel bedrijf, waar we al jaren met veel plezier gebruik van maken.

Er zijn ook weer bedrijven die hebben verlengd.

SUPER STUCER, het bedrijf van de gebroeders van der Laan heeft verlengd. Hun bord met het mooie groene logo is na een opknapbeurt weer als nieuw. Jan en Erwin hartstikke bedankt. Pieter Klaver van Steakhouse “De Kleine Munt” en de gebroeders Van der Laan van “Super Stucer” hebben er ook voor gezorgd dat hun derde elftal, waarvan zei beide shirtsponsor zijn, weer in splinternieuwe shirts komen te voetballen. Waarschijnlijk zijn ze in de week van Sinterklaas klaar. Hulde. De nieuwe shirts zijn gesublimeerd, zodat ze erg mooi zijn en blijven.
Eling Zuidhof van E-ventive, mede hoofd- en shirtsponsor van ons eerste elftal heeft ook weer verlengd. Dit deelde hij ons zo even tussen neus en lippen mee. Hij draagt ons “vlaggenschip” een zeer warm hart toe. Eling super!!
Zoals u ook heeft kunnen lezen, gaat het erg goed met betrekking tot onze sponsoren. De club kan bestaan door hen en we willen dit graag zo houden. Mocht u wat willen aanschaffen, kijk eerst eens even bij onze sponsoren op de site. Wij dragen hen een warm hart toe.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en vooral een gezond 2020 toe.

Middelstum, 3 december.

Namens de sponsorcommissie
Adri de Lange

(Ps. Deze bijdrage van Adri is geschreven vlak voor het overlijden van Meindert die als voorzitter en commissielid ook nauw betrokken was bij de sponsorcommissie.)