Zoals vorig  jaar aan gegeven heeft onze dorpssupermarkt  PLUS meegedaan om het statiegeld te kunnen doneren voor onze voetbalclub. De actie heeft  tot en met december 2018 geduurd, dit omdat in de inzamelmachine kapot is gegaan. Ik wil toch even aangeven, dat er in 6 maanden maar liefst €335,00 voor onze voetbalclub is gedoneerd. Ik vind dit een geweldig resultaat. De genoemde machine wordt weer hersteld en dan kunt u uw statiegeld wederom aan de club doneren. Super bedankt.

Zoals u weet hebben wij een heleboel sponsoren. Er zijn er ook bij, die toch een bijzondere band met onze club hebben. Zoals Koen van het bedrijf Megacleaning uit Roosendaal. Zij hebben een bord bij onze club en heeft ook wat met onze club, zoals hij zelf zei. Hij gaf ons even gewoon een wedstrijdbal, zomaar. Tja, dat doe ik niet bij elke club gaf Koen aan. Geweldig toch? Koen hartstikke bedankt.

Even een tussenstand van het namenbord. Jaap Vriesema en ik hebben reeds meer dan 100 mensen bereid gevonden om op het bord te komen en zij geven hiermee aan onze club dus een zeer warm hart toe te dragen.  De mensen die nog niet betaald hebben €20,- voor 3 jaar) krijgen binnenkort wel bericht hoe dit geld over te maken.  Misschien komen wij ook wel even langs om het geld op te halen. Jaap en  ik moeten het daar nog over hebben. Wij zorgen ervoor, dat uw naam niet achter een staander komt of iets dergelijks. Het is geweldig om bij een club te horen, die zoveel losmaakt en zoveel voor het dorp schijnt te betekenen.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange