Er zijn toch alweer positieve ontwikkelingen op het gebied van de sponsoring. “Onze” Petra Klinkhamer, de medisch pedicure, die momenteel de pupil van de week begeleidt, heeft besloten om een reclamebord rond het hoofdveld te nemen. Het mooie bord valt erg op, want bij het betreden van het hoofdveld zie je het bord al hangen. Hartstikke mooi voor de club. Ik hoop, dat zij, telefoonnummer 06-46541036, toch ook weer mensen van onze club of toeschouwers kan trekken, voor een behandeling. Petra bedankt.

Verder heeft de ons allemaal bekende Karel Zuiderveld, van het SWAITHOES, telefoonnummer 0596-552369  uit Stedum zijn contract weer verlengd. Het bord hangt dus nog jaren bij de club. Super Karel en dat je de vele cliënten uit Middelstum mag blijven begeleiden. Ikzelf train daar momenteel ook en ik moet toegeven, dat het erg leuk, fanatiek en gezellig is. Dus probeer het Swaithoes gewoon eens.

Nu het volgende: Zoals u allemaal wel weet is het namenbord rond ons hoofdveld erg verouderd. Dit bord met namen van de  mensen, die onze club een warm hart toedragen, ziet er derhalve niet meer uit. Ook de gele kleur  vinden wij als sponsorcommissie niet meer mooi en willen wij aanpassen naar onze clubkleuren, wit en blauw.  Wij gaan deze drie borden dus vervangen voor nieuwe borden. Wij hebben erover nagedacht, hoe dit te realiseren, want zo´n bord is behoorlijk kostbaar.

Wij hebben besloten, dat uw NAAM er ook op kan komen. Na overleg met diverse personen hebben wij besloten tot het volgende. U betaalt eenmalig  20 euro. Dus uw naam, de mensen die onze club een warm hart toedragen, staat er dan minimaal 3 seizoenen op, waarna wij het bord weer gaan updaten. Bedrijfsnamen zijn niet toegestaan.

Achter de bar komt een lijst te liggen, waar men zijn naam of de naam van een vriend of partner kan invullen. U betaalt dan 20 euro per naam aan de vrouw/man achter de bar. Als wij genoeg namen hebben dan zal het bord worden gemaakt. De opgave om op dit nieuwe bord te komen kan tot de slotdag die op 15 juni 2019 plaatsvindt.

Heeft u vragen? Bel dan Jaap Vriesema, 06-82168546 of Adri de Lange 06-52552391. Je kunt je ook via ons opgeven.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange