Wij, Jaap Vriesema en ik,  hebben ongeveer 3 weken geleden, tijdens de wedstrijd van het eerste tegen WVV, actief reclame gemaakt voor het nieuwe namenbord. Met daarop de namen van mensen die de voetbalvereniging Middelstum een warm hart toedragen. Op het “oude” bord staan 54 namen. Nu hebben zich die dag al 66 mensen opgegeven om op het nieuwe bord te mogen komen. Een super resultaat. Nog even een herinnering: u betaalt eenmalig €20,-. Uw naam  staat er dan minimaal 3 jaar op, waarna wij het bord weer gaan updaten. Bedrijfsnamen zijn niet toegestaan.

Verder hebben we besloten, dat het nieuwe namenbord niet richting het veld komt te staan, maar richting de kantine, zodat als u komt aanlopen gelijk het bord ziet en eventueel uw naam natuurlijk. De opgave om op dit nieuwe bord te komen kan tot de slotdag 15 juni 2019. Heeft u vragen, bel Jaap Vriesema, 06-82168546 of Adri de Lange 06-52552391.  Je kunt je ook via ons opgeven om op “ons” bord te komen. Tijdens de wedstrijden van het eerste is altijd wel iemand van ons aanwezig en kunt u zich daar opgeven.

Namens de sponsorcommissie,

A.F. de Lange