De sponsorcommissie is druk bezig met het verlengen van contracten en het werven van nieuwe sponsoren. Hierover hopen we in de volgende nieuwsbrief meer nieuws te kunnen melden. Wel is er inmiddels al één nieuwe sponsor gecontracteerd. Te weten, GWW Diensten, het bedrijf in Winsum van Gerard van der Veen.

GWW Diensten – Gerard van der Veen:
GWW Diensten is een klein en jong bedrijf met ruim 15 jaar ervaring in de grond, weg en waterbouw. Voor bijna elk probleem hebben zij wel een oplossing. Ze werken samen met diverse andere zzp’ers en bedrijven om voor al hun klanten tot het gewenste resultaat te komen. Elke klant is uniek en daarom stemmen zij de dienstverlening af op de wensen van de klant. Groot of klein project, bij GWW Diensten ben je in goede handen.
Ook heeft GWW diensten diverse materialen in de verhuur. Hierbij valt te denken aan machines zoals trilplaten en minikraantjes maar ook aanhangerverhuur. Kijk gerust eens op www.gwwdiensten.com als je iets nodig hebt.

Nieuw lid:
De sponsorcommissie bestond tot nu toe uit drie personen. Daar is uitbreiding bij gekomen. Henk Medema komt de commissie versterken. Van harte welkom Henk!

Nieuwe sponsoren zijn natuurlijk altijd welkom bij de club. Voor een voetbalvereniging zijn sponsoren erg belangrijk. Een vereniging zonder sponsoren heeft geen bestaan. Mocht u nou ook willen weten wat de mogelijkheden zijn voor sponsoring, neem dan gerust eens contact op. Dat kan via sponsorcommissie@vvmiddelstum.nl of spreek gerust eens één van de leden van de commissie aan. Wij lichten graag toe wat er allemaal mogelijk is.

In de volgende nieuwsbrief melden wij ons weer. We hopen dan meer sponsornieuws te hebben.

Henk Medema
Pieter Schollema