Zoals wij de vorige keer al hadden aangegeven hebben er weer behoorlijk veel zaken gespeeld. Ik wil beginnen met de nieuwe sponsoren. SUNSATION wil twee reclameborden bij onze club laten plaatsen.  Verder gaat men een wedstrijdbal aanbieden bij het eerste elftal . Super voor de club natuurlijk.  Zoals bekend leveren wij als club sinds vorig jaar onze medewerking aan het muziekfestival  SUNSATION in ons dorp.  Hierdoor vond het bestuur van Sunsation  het wel leuk om  iets terug te doen.  Het is dus een bedankje voor de hulp.  Zeer positief voor de club zoals vermeld en we hopen nog veel jaren iets voor elkaar te kunnen betekenen.

Bert Koster  Internet columnist en tekstschrijver. U denkt, die was al sponsor. J,a dat klopt maar na zijn aflopend kledingsponsorcontract wilde Bert graag iets anders doen voor de club. Hij is bordsponsor geworden en zijn bord hangt al op het nieuwe kunstgrasveld. Zeer strak dat bord. Verder had  het eerste elftal nieuwe voetbaltassen nodig. Bert wilde ook wel als subsponsor op de nieuwe tas. Is dus gebeurd. De tassen worden binnenkort uitgereikt op de avond van de opening van het genoemde kunstgrasveld op vrijdag 8 november 2019.

Hoofdsponsor van deze tassen is het bedrijf  VERTISOL uit Siddeburen. Dit is het bedrijf, dat ons kunstgrasveld heeft aangelegd.  Het leek hen een mooi gebaar om dit, de aanschaf van de tassen,  op zich te nemen.  Mooi gebaar.

We hebben nog een subsponsor voor de tassen, namelijk de HARDE KERN. Zoals u zult weten steunt de Harde Kern het eerste elftal door dik en dun.  Niet alles is altijd positief, maar als het nodig is zullen wij ook kritiek leveren, maar altijd opbeurend.  Iedereen kan nu dus weten, dat wij hen steunen door op de nieuwe tassen als sponsor te staan.

NOORDERLICHT RECLAME TEAM.  Het bedrijf levert aan particulieren en bedrijven allerlei reclame items.  Noorderlicht is gevestigd in Uithuizermeeden. Dorpsgenoot Alfons Heerema, mede-eigenaar van dit bedrijf, zijn kinderen voetballen bij onze club. Hij hoopt wat klanten in ons dorp te werven voor zijn zaak. Hij heeft twee reclameborden genomen, die er inderdaad al hangen. Super Alfons en welkom bij de club.

LANDELIJK STEIGERHOUT en WSBOUW.  Wijnand Niemeijer, eigenaar van beide bedrijven, is jaren bij de club betrokken geweest en nu nog  is hij aan de Stichting verbonden Hij had ook de gedachte dat hij wat voor onze club wilde betekenen. Landelijk Steigerhout maakt van alles van steigerhout: tafels, banken enz., je kunt het  zo gek niet bedenken of hij maakt het. WSbouw  is het bedrijf van Wijnand dat badkamers, keukens en andere lokalen maakt en inricht. En wel heel strak en zeer mooi en degelijk. Mocht u iets willen bel hem eens, vragen kan altijd: 06-12244402. Wijnand gaat een tweetal reclameborden nemen. Klasse Wijnand en welkom uiteraard.

Zo, dit was al een  hele rij en nu de mensen die hebben verlengd:.

BOUWBEDRIJF VAN DIJKEN. Ite en Simone zijn al jaren aan onze club verbonden als bordsponsor en shirtsponsor van het 4de elftal.  Zij blijven aan onze club verbonden. Klasse.

VAN HUIS BLOEMEN uit Loppersum heeft verlengd en eigenaresse Jolanda Hoofd gaat zelfs een wedstrijdbal aanbieden. Super Jolanda.

SPORTHUIS WINSUM. Onze kleding- en ballenleverancier. Altijd goed zaken doen met hen.  Denken met je mee en klagen nooit over iets wat nog gebeuren moet of moet worden gerepareerd. Bedankt mannen.

JAHEKO uit Bedum verkoopt, repareert en onderhoudt fietsen, tuinmachines en quads. Eigenaar Henri Kooistra, wonend in Kantens, heeft een warm hart voor onze club.

KAPSALON SPOTLIGHT uit Groningen. Onze dorpsgenoot, Monte Ruthgaby, wilde gewoon wat reclame maken voor haar kapsalon in de Nieuwe Ebbingestraat 85. Zoekt u een andere kapper, informeer eens.

Een drukke tijd zoals u ziet, maar met liefde voor de club gedaan!

Namens de sponsorcommissie

Adri de Lange