Waar de meesten er een beetje vanuit waren gegaan dat de wedstrijd afgelast zou worden werd er gewoon afgetrapt om 9.00 uur in Ten Boer. Wederom waren we zonder wissels dus een makkie voor de trainers Jeroen en Ronnie.

We komen weer goed uit de startblokken…Na enkele minuten draait Thijs goed weg bij zijn tegenstander en zet zichzelf vrij voor de keeper en  maakt het keurig af. 0-1 staat genoteerd.

Na wat kansjes van o.a Wesley komt eindelijk Omlandia er eens  goed uit, gelukkig staat Merijn goed op te letten en herovert de bal. Zo zijn we 10 minuten onderweg en heeft keeper Appie nog niet in actie hoeven komen.  Wij maken onze 2e dan na een super mooie aanval…voorzet van Thijs naar Mels…terugleggen op Bram die kan scoren: 0-2.

Omlandia kan dan de spanning terugbrengen in de wedstrijd, na slordig balverlies op het middenveld staat hun spits zomaar alleen voor Appie. Maar Appie doet wat een keeper hoort te doen en middels een knappe redding voorkomt hij een tegengoal. Wij zijn dan weer bij de les! Wesley maakt de 0-3 na goed combinatiespel, ze zijn lekker aan het tikken! Wesley maakt ook nr. 4 na een voorzet van Thijs. Tim K. is de maker van nr. 5.

Na een nuttige overtreding van onze laatste man Pascal krijgt Omlandia een vrije trap op de rand van de 16. Een prima vrije trap maar weer geweldig gepakt door Appie. Voor rust komen we nog op 0-6. Een schot van Twan wordt tot corner gewerkt en uit die corner schiet Pascal hard binnen. Tijd om op te warmen!

Bij het begin van de 2e helft worden de wolken al wat donkerder maar is het nog redelijk droog. Wesley is het meest uitgerust uit de kleedkamer gekomen want hij maakt een prachtige bijna onmogelijke goal. 3 man en de keeper van Omlandia bij zich en niemand van ons mee om op af te spelen besluit hij in de korte hoek te schieten….raak! Omlandia krijgt wat kansjes maar is niet echt gevaarlijk meer. Verdedigers Joël, Tim vd M, Pascal en Merijn blijven hun taak goed doen en zo houdt Appie z’n doel weer schoon.

Ook Mels pakt zijn doelpuntje nog mee en zet de score op 0-8. Uit een voorzet van Wesley kan Tim K. de 0-9 simpel binnen tikken en na een fraaie steekpass van Thijs , die daarmee Mels vrij voor de keeper zet, valt ook de 0-10 nog want Mels maakt hem prima af.

De regen is nu overgegaan in een fikse hagelbui en dit doet de scheidsrechter besluiten om 7 minuten eerder richting kleedkamer te gaan. Een wijs besluit!

Dit kon ook gelijk weleens de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen zijn van onze mannen want volgende week 16 december spelen ze een bekerwedstrijd thuis tegen VV Zeester.

Met een doelsaldo van 71! voor en 17 tegen  en een (voorlopig) 2e plek kunnen we meer dan trots zijn op onze JO13. Altijd strijdvaardig en positief de wedstrijden in gegaan! Knap gedaan toppers!

De bekerwedstrijd tegen VV Zeester begint aan de Coendersweg om 9.45 uur en alle support is welkom!