Even kort een terugblik op de fantastische prestaties van onze jeugdteams het afgelopen half jaar, maar eerst even het programma voor de komende tijd.

Najaars Zaalvoetbaltoernooi te Loppersum:

Woensdag 28 December spelen alle O9 (4) en O11 (3) teams

Donderdag 29 December spelen alle O13 (2) en O15 (2) teams

Vrijdag 30 December spelen alle O17 (3) teams.

Zaal Winter Competitie (zie site www.zaalwintercompetitie.nl)

Vanaf 17 December tem 18 Februari (finaledag) doen al onze jeugdteams (ook de O17) mee aan deze competitie. Voor uitslagen en programma wordt verwezen naar de bovenstaande site.

En ook doet er nog special geformeerd O19 team mee aan de Hogeland Cup.

Terugblik op prestaties van alle teams in afgelopen jaar.

O17 presteert zeer wisselvallig, maar vindt zich na enkele knappe zeges toch op een mooie 6e plaats in de middenmoot. Jammer van de laatste onnodige remise tegen de Heracliden, anders hadden ze nog enkele plaatsen geklommen.

O15 is kampioen geworden na een spannende zeer finale. In een bloedstollende partij tegen de naaste concurrent Omlandia werd onder grote publieke belangstelling een zeer knappe 4-0 zege en de titel behaald.

O13 is op een fraaie 4e plek geëindigd in de competitie, maar begon wel steeds beter te draaien. Dit team ontpopte zich als een echte cupfighter en kon pas na strafschoppen als laatste Groninger ploeg door kampioen DVC uit de beker gewipt worden.

O11-1 zat in een een heel zware poule, maar weerde zich kranig en eindigde toch zeer sterk als 6e in een brede middenmoot.

O11-2 was eigenlijk de gehele competitie ongenaakbaar en werd dus ook zonder puntenverlies kampioen. Echter in de laatste wedstrijd tegen concurrent STEO ging het bijna mis, maar uiteindelijk wonnen ze dit duel ook nog met 2-1

O9-1 (net fraai in het nieuw gestoken) kwam maar net tekort voor de titel. De topper tegen de Heracliden werd een gelijkspel, waardoor de ploeg net enkele punten tekort kwam.

O9-2 met allemaal nieuwkomers presteerde ook geweldig met een 3e plaats als eindresultaat.

Het succes van de teams blijkt ook de continue aanwas van nieuwe jeugdleden, waardoor we in het voorjaar met een extra team O9-3 de wei in kunnen. De voorjaarscompetitie voor de jeugd start op zaterdag 25 Februari.