Dag sportliefhebber,

Wij, Volleybal Vereniging Middelstum, zijn erg blij met onze mooie nieuwe sporthal. Onze leden sporten er met veel plezier. Voor ons een goede reden om weer te gaan denken aan het Straten Volleybal Toernooi. We willen proberen dit in 2017 weer te gaan organiseren.
Vooruitlopend op het Straten Volleybal Toernooi willen we graag een ander toernooi organiseren en wel tussen een aantal sportverenigingen in Middelstum. Hierbij denken we aan de verenigingen welke gebruik maken van de sporthal of in de directe omgeving hiervan sporten.
We nodigen jullie dan ook graag uit om te komen volleyballen op zaterdagavond 19 november a.s. We proberen twee poules te maken van 4 of 5 teams. De kantine zal geopend zijn, dus gezelligheid alom.
Graag opgave van een team (of meerdere) voor 12 november. Dit kan via mailadres: Volleybalmiddelstum@gmail.com
Wij zijn erg enthousiast om dit toernooi te organiseren en hopen dan ook op jullie enthousiasme om een team op te geven. Laten we er met z’n allen een sportieve avond van maken!

Groet van Volleybal Vereniging Middelstum.
Jakob, Renate, Rob en Thea