‘Dat kan niet!’ Maar het was helaas waar. Geheel onverwacht is van ons weggenomen ons zeer betrokken bestuurslid Theo Wilpstra. Theo was jarenlang ‘kantinebaas’ en had als bestuurslid de commissies kantine, activiteiten en PR onder zijn hoede. Tevens behoorde hij tot de ‘harde kern supporters’ van het eerste elftal. De Voetbal Vereniging Middelstum kon altijd een beroep op hem doen. Kortom een clubkanjer van jewelste is heengegaan. Wij zullen hem missen op het sportpark! Onze gedachten en oprechte condoleances gaan uit naar Ina, voetbalvriend Martijn, Rick, Niels, hun partners en verdere familie.

De herdenkingsdienst zal vrijdag 29 december plaatsvinden om 14.00 uur in de Hoeksteenkerk in Middelstum waarna de crematie in besloten kring zal plaatsvinden. Om 13.00 uur kunnen mensen die vanuit VV Middelstum naar de dienst gaan zich verzamelen in de kantine van de Hippolytushal. Daar is ook de gelegenheid om een condoleancebericht te schrijven. Om 13.30 uur zal de rouwstoet langs ons sportpark gaan en kunnen wij hierbij aansluiten. Na afloop van de herdenkingsdienst wordt een erehaag voor Theo gevormd. Mocht u nog een VV Middelstum sjaal of pet hebben liggen dan wordt het dragen hiervan tijdens de erehaag door de familie zeer gewaardeerd…..

Rouwkaart