Graag de onderstaande regels/richtlijnen goed doorlezen!

ALGEMENE REGELS & RICHTLIJNEN (voor iedereen):

• ALLEEN spelers, trainers en Corona Coördinatie Team (CCT) zijn welkom bij trainingen op sportcomplex.
  • Ouders, supporters etc. worden dus NIET toegelaten (toegestaan) op het sportcomplex.
  • Betreden van tcomplex door spelers gebeurt alleen onder begeleiding, ze worden opgehaald vanaf de parkeerplaats.
  • Alleen CCT en trainers zijn bevoegd tot handhaving van de regels.
  • CCT (herkenbaar aan oranje hesjes) is het eerste aanspreekpunt bij vragen.
  • ALLEEN de velden zijn open, het sportcomplex is verder gesloten.
  • Protocol wordt strikt nageleefd, dus groepen met kinderen tem 12 jaar kunnen trainen zonder beperkingen, bij groepen (bijv. MO13) met jeugd in de leeftijd van 13 tem 18 jaar moet de anderhalve meter afstand regel gehanteerd worden.
  • Jeugd (ook spelers in JO19) ouder dan 18 jaar mag dus NIET trainen.
  • Trainingsschema wordt dusdanig (tijdschema met overlap, veldverdeling) ingericht dat de verschillende groepen NIET met elkaar in aanraking komen. Aanstaande zaterdag 2 mei 2020 wordt gestart met de trainingen.

REGELS & RICHTLIJNEN voor OUDERS:

• Informeer je kind over de algemene veiligheids- en hygiëneregels van het RIVM.
  • Informeer je kind over de regels en richtlijnen die gelden voor de spelers bij de trainingen vanaf 2 mei (zie hieronder).
  • Zorg dat je kind altijd de aanwijzingen van de coördinatoren en trainers opvolgt.
  • Als ouders ouders/verzorger heb je geen toegang tot het sportpark. Dit geldt zowel voor, tijdens als na de training.
  • Als een kind niet met eigen vervoer naar het sportpark kan komen, mag je je kind naar het sportpark brengen. Bij de ingang staat een coördinator die je kind opvangt en het kind verder wegwijs maakt. Als de trainingen zijn begonnen zal bij de trainingen de toegangspoort worden gesloten.
  • Zorg dat je kind niet eerder dan 5 minuten voor aanvang van de training op het sportpark aanwezig is.
  • Volg als ouder/verzorger ook altijd de instructies van de aanwezige coördinatoren. Zorg dat je te allen tijde 1,5 meter afstand tot andere aanwezigen behoudt.
  • Zorg dat de trainer van je kind beschikt over je telefoonnummer waarop je tijdens de training te bereiken bent.
  • Direct na afloop kun je je kind weer ophalen van het sportpark. De kinderen zullen het sportpark verlaten via de toegangspoort (hek) naast de accommodatie.

REGELS & RICHTLIJNEN voor SPELERS:

• Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts (vanaf 38 C°) of indien je geblesseerd bent.
  • Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten, of als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19).
  • Jij bent op de hoogte van de regels en richtlijnen die gelden bij de trainingen.
  • Als je niet aanwezig kan zijn bij een training dan meld je je tijdig af bij je trainer.
  • Kleed je thuis om. De kleedkamers zijn gesloten. Zorg dat je thuis naar het toilet bent geweest.
  • Je mag 5 minuten voor aanvang van je training het sportpark op en gaat dan meteen (met jouw trainer) naar het deel van het veld waar jij moet trainen.
  • Je gaat het sportpark op via de grote hek. Je verlaat na je training direct het sportpark via dezelfde hek.
  • Je volgt de instructies van de aanwezige coördinatoren en trainers bij de ingang en op het sportpark.
  • Op het veld volg je de instructies van de coördinator en je trainer(s).
  • Neem je eigen bidon (met je naam erop) gevuld mee om uit te drinken.
  • Aanraken van materiaal met handen en hoofd (niet koppen) wordt zoveel mogelijk vermeden.
  • Sporters van 13 t/m 18 jaar moeten 1,5 meter afstand houden tot alle andere personen dus ook tot trainers en andere sporters.
  • Bij sporters t/m 12 jaar is deze afstandsbeperking onderling niet aan de orde. Maar zij houden wel 1,5 meter afstand tot hun trainer.
  • Jeugdleden, die zich bij herhaling niet aan de regels en richtlijnen houden en daarmee anderen in gevaar brengen, worden van de training verwijderd en zijn niet meer welkom bij de volgende trainingen.