Daarbij proberen we zo veel mogelijk de aanbevelingen van de KNVB na te volgen, die ook aangeven het gebruik van de kantines zoveel mogelijk te beperken.

De volgende concrete besluiten zijn hierbij genomen:

•           Kantine is door de week GESLOTEN als horeca gelegenheid.

•           Door de week zal het gebruik van de kleedkamers zoveel beperkt moeten blijven (tot snel omkleden en eventueel douchen).

•           Zaterdag is de kantine voor gebruik WEL open, maar alleen voor mensen die een functie op het sportcomplex hebben.

•           Gehele zaterdag is er controle bij de poort.

•           Zaterdag (en ook door de week) zijn toeschouwers (ouders) NIET welkom op complex, alleen spelers, leiding en officials worden toegelaten.

•           Ouders van jeugdspelers, die als chauffeur fungeren bij jeugdteams van de tegenstander, worden conform KNVB regels als begeleiding beschouwd.

•           Spelers van teams, die op zaterdag een uitwedstrijd spelen, worden als toeschouwer beschouwd en zijn dus niet welkom op het sportcomplex.

•           Alle volwassenen, die gebruik maken van de binnenruimten, dienen te beschikken over een geldige QR code of een geldig actuele negatieve testuitslag.

•           Tijdens wedstrijden wordt voor drinken voor spelers en leiding gezorgd.

•           Zaterdagmiddag krijgen alle senioren teams (spelers en leiding) een tijdslot van maximaal 1 uur in de kantine om even de wedstrijd na te bespreken, uiterlijk 5 kwartier nadat de wedstrijd is afgelopen zal de kantine en ook het sportcomplex door de teams moeten zijn verlaten.

•           Dit tijdslot van 1 uur is alleen standaard voor alle thuis spelende seniorenteams beschikbaar, voor uit spelende is dit afhankelijk van het tijdstip van spelen en wordt dit van week tot week bekeken. Dit zal ook tijdig aan de desbetreffende teams worden medegedeeld.

•           Kantine is door de week in noodzakelijke gevallen wel beschikbaar voor kleine vergaderingen, daarbij dienen natuurlijk wel de normale Corona regels in acht genomen te worden.

•           We hopen op de medewerking van een ieder bij deze lastige maatregelen!