Vv Middelstum zoekt voor het seizoen 2024 – 2025 een ENTHOUSIASTE HOOFDTRAINER    voor het eerste elftal dat uitkomt in de vierde klasse E, afdeling Noord (-Groningen). De voetbalclub is een gezellige vereniging waar iedereen elkaar kent, een hoog ons kent ons gehalte dus, en waar saamhorigheid, gezelligheid en het leveren van prestaties hand in hand gaan. We zijn in het rijke bezit van ongeveer 260 leden. In 2024 vieren wij als club ons 90-jarig bestaan met tal van leuke activiteiten op het program.

Misschien wel een ideaal moment voor een nieuwe hoofdtrainer om in te stappen. Ons eerste team bestaat veelal uit zelf opgeleide en jonge spelers die omringd worden door oudere rotten in het vak. Wij stellen als doel om dit elftal zoveel mogelijk bij elkaar te houden en vanuit een sterk collectief verder te gaan met de ontwikkelingen die zijn ingezet.

Als club zijn we dan ook op zoek naar een liefst jonge, gedreven en ambitieuze trainer die sportiviteit en een positieve aanpak hoog in het vaandel heeft staan. Iemand die zich met hetzelfde gemak in de groep kan begeven maar als het moet er ook boven gaat staan. Ervaring als hoofdtrainer is een pré maar niet noodzakelijk. Beginnende jonge trainers worden ook uitgenodigd om te solliciteren.

Vv Middelstum is op zoek naar een hoofdtrainer die:

• Fanatiek is en goed voor ogen heeft hoe er gespeeld moet worden;
  • Gevarieerde oefenstof aanbiedt, gericht op het verder ontwikkelen van de technische en tactische vaardigheden van de spelers. Dit zowel op team- als individueel niveau;
  • Communicatief vaardig is en in staat om de oefenstof en speelwijze helder en duidelijk over te brengen;
  • Oog heeft voor de ontwikkeling van talentvolle spelers;
  • Zorg draagt voor een goede voorbereiding op de wedstrijden;
  • Een goede wisselwerking heeft met de overige stafleden en de trainer/begeleider van het tweede team en de JO-19;
  • De trainingen verzorgt op de dinsdag- en de donderdagavond en het team coacht op de wedstrijddagen;
  • Naast een gezonde prestatiedrang ook humor en het plezier uitdragen in het spelletje hoog in het vaandel heeft staan;
  • Interesse en betrokkenheid toont in de spelers en de rest van de vereniging.

Wat krijg je hier voor terug?

• Goede trainingsfaciliteiten op een zo goed als nieuw sportcomplex;
  • Een prettige, gretige en jonge groep om mee samen te werken;
  • Een betrokken club die gezelligheid hoog in het vaandel heeft staan;
  • Een vergoeding die past bij de ervaring en het niveau van de club en de trainer.

Geïnteresseerd? Mail dan op korte termijn jouw motivatie & CV naar eric.boskamp@gmail.com of secretariaat@vvmiddelstum.nl. Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met TC-lid Eric Boskamp: 06-22362824.