Middelstum – VV Middelstum is een kleine maar bruisende voetbalvereniging met goede faciliteiten en is zeer content met al zijn vrijwilligers en trainers. VV Middelstum zoekt een trainer voor de fanatieke JO19-1.

De club kent meerdere jeugdteams die allen voorzien zijn van een ruime staf. Hier hecht de club veel waarde aan en streeft er ook naar dit in de toekomst te behouden.

De JO19-1 spelende in de tweede klasse heeft het afgelopen seizoen bovenin de competitie meegedaan, met de 2e plek als voortijdig eind resultaat (door de Corona stop).
Het team is een mix van jonge en oudere spelers (16 t/m 19) die allemaal zeer gedreven zijn en het beste uit zichzelf en bij elkaar naar boven willen halen.

VV Middelstum zoekt met ingang van het nieuwe seizoen (2021/2021) een trainer/coach voor de JO19-1 die:

– Fanatiek is;
– Samen kan en wil werken met de trainers van het 1e elftal (Jelmer Meinardi en Peter Anema) en de trainer van 2e elftal (Michel de Graaf) voor de doorstroom van jeugdspelers;
– Prestatie, maar ook plezier en humor hoog in het vaandel heeft staan;
– Trainingen verzorgt op dinsdag en donderdag en tijdens de zaterdagen aanwezig is bij de wedstrijden en deze ook coacht;
– Interesse en betrokkenheid toont in de spelers en de vereniging.

Geïnteresseerd of wil je meer informatie, neem dan contact op met:
Nick Verkerk: 06-27461697
Nickmarijnverkerk@gmail.com