Zaterdag 15 april speelde Middelstum JO11-1 thuis tegen GRC JO11-1. De tegenstander heeft zelfs dit seizoen al eens hoofdklasse gespeeld en heeft het de afgelopen fases niet onverdienstelijk gedaan in de 1e klasse. Voor Middelstum betekende dit dus geconcentreerd zijn vanaf het begin van de wedstrijd en vooral spelen met strijdlust. En dat was het van het begin af aan. De jongens kwamen eerst op een 0-1 achterstand maar al snel wist Daan Smit de 1-1 te maken uit een mooie pass van Sten. Dankzij een briljante keeper Jaron die vandaag in een bloedvorm verkeerde wist Middelstum goed stand te houden. Toch kwam het wat technisch vaardiger GRC weer op 1-2 maar al snel daarna wist Sten Milan te bereiken die de ruststand van 2-2 op het bord schoot.

In de 2e helft ontstond er een prachtige strijd en de jongens gingen voor elkaar door het vuur. Weer kwam GRC op voorsprong maar Middelstum kwam via Daan al snel weer langszij. Even later kwam Middelstum zelfs op een 4-3 voorsprong en moest GRC in de achtervolging en ook GRC speelde super en scoorde dus de 4-4. Even later was het ineens onze gastspeler Bram Smit die de 5-4 scoorde maar GRC kwam weer terug tot 5-5 en kreeg meerdere kansen maar zoals gezegd voorkwam Jaron met een aantal reddingen de voorsprong.

Met nog 5 minuten te spelen kwam een verre pass van Alex bij Daan terecht en hoe hij het deed kunnen we helaas niet terug zien maar vanaf zo’n beetje de achterlijn liet hij de bal in het doel verdwijnen. Hierna werd met een enorme strijdlust de zege van 6-5 over de streep getrokken en was het publiek de grote winnaar. Ook alle complimenten voor GRC die mede zorgde dat dit een prachtwedstrijd was. Gefeliciteerd boys ga zo door! ⚽️