De afgelopen maanden is er op ons complex keihard gewerkt om de grootste terreininvestering van onze voetbalclub te realiseren. En dit unieke proces heeft zijn voltooiing bereikt. Oftewel ‘ons’ kunstgrasveld inclusief hekwerk, verlichting, ballenvangers en omheining is klaar. Om dit te realiseren is het tweede veld een aantal meter naar achteren verplaatst en zijn ook daar het hekwerk, de omheining en veldverlichting vernieuwd.

Kortom, in combinatie met de mooie Hippolytushal, hebben we nu de beschikking over een prachtig complex waar we jaren mee vooruit kunnen. En uiteraard willen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Vandaar deze uitnodiging voor vrijdagavond 8 november a.s.. U bent vanaf 19.00 uur welkom op ons complex aan de Coendersweg in Middelstum waar om 19.30 uur de officiële openingshandeling wordt verricht. Daarna zullen onze allerkleinste leden en/of de 45+ spelers er een partijtje op spelen…..

Daarmee houdt het nog niet op in dit feestweekend want zaterdagavond 9 november is er van 18.00 tot 00.00 uur een disco night in onze sportkantine inclusief een DJ. Een heel weekend feest dus bij onze VV, van harte welkom natuurlijk……