Om alvast even in de agenda te noteren! Want op vrijdag 2 februari organiseert het bestuur van de Club van 50 in nauwe samenwerking met de pr- en sponsorcommissie een gezellige avond in de voetbalkantine. Hiervoor zijn alle (aanstormende) Club van 50-leden, sponsoren en vrijwilligers van onze voetbalclub uitgenodigd. Deze oproep geldt ook voor die vrijwilligers die meegeholpen hebben om de wedstrijd FC Groningen – De Graafschap tot een groot succes te maken!

Omdat we niet iedereen via één van de vele apps die binnen de voetbalclub circuleren kunnen bereiken, omdat niet al die FC-wedstrijdvrijwilligers hierin zitten, hierbij de vraag om even met ons mee te denken en die mensen uit te nodigen die wel meegeholpen hebben maar die niet alle weekenden op het voetbalveld te vinden zijn. De avond begint vermoedelijk om 20.00 uur! Hartelijk dank alvast!

Het bestuur