Kun je je kort even voorstellen?

Hallo, ik ben Anita van Munster. Geboren te Rotterdam, wonende in Middelstum. Hier woon ik samen met Ronnie Medema. Hij is jarenlang speler van Middelstum 1 geweest.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Ik sta regelmatig als barvrouw in de kantine ingepland.

Sinds wanneer?

Sinds 2015, vier jaar alweer dus.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Helaas heb ik in het verleden niets kunnen betekenen voor de VV. Wel bij een andere club (De Heracliden) waar ik jarenlang actief ben geweest.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Het mooie aan dit werk vind ik de sfeer en gezelligheid. In de kantine ontmoet je allerlei verschillende mensen en ik vind het bedienen van mensen ook erg leuk. En ik hou natuurlijk ook van voetbal en van de club.

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Verbeterpunten vind ik dat er beter overleg moet zijn en dat er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

De sfeer en gezelligheid. Of spelers nu gewonnen of verloren hebben, ze blijven allemaal hangen voor een biertje, frisje of wijntje. En dat maakt de club uniek.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Dit vind ik een moeilijke vraag want ik vind elke vrijwilliger uniek in wat hij of zij doet voor de club. Iedereen doet het op zijn of haar eigen manier. Maar als ik toch een opvolger moet kiezen, dan graag Marten Hovenga die ik regelmatig op de (vroege) zaterdagmorgen al een wedstrijd zie fluiten.

Wat zou je de lezers mee willen geven?

Blijf allemaal jezelf en geniet van je inzet als vrijwilliger. Want zonder ons kan de club ook niet bestaan. Dus succes allemaal en ik zou zeggen, proost! Liefs, Anita van Munster.